KudoZ home » German to Dutch » Tourism & Travel

Stadtlupe Münster

Dutch translation: zie verklaring


17:31 Jul 25, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Marketing - Tourism & Travel
German term or phrase: Stadtlupe Münster
in een stadsgids voor Münster, wie weet wat het is?
ntschanz
Netherlands
Dutch translation:zie verklaring
Explanation:
Stadtlupe e.V. is een officieel geregistreerde vereniging en verzorgt rondleidingen door Münster
Selected response from:

Marian Pyritz
Germany
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zie verklaring
Marian Pyritz
3stadsloep Münster
Adela Van Gils


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Stadtlupe Münster
zie verklaring


Explanation:
Stadtlupe e.V. is een officieel geregistreerde vereniging en verzorgt rondleidingen door Münster


    Reference: http://www.muenster.de/stadt/medien/telefonverzeichnis.pdf
Marian Pyritz
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 52
Grading comment
Bedankt!

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Stadtlupe Münster
stadsloep Münster


Explanation:
volgens mij is het de naam van één van de excursies die er in Münster wordt aangeboden. Ik neem aan dat de loep dient als symbool voor een excursie waarbij je ingaat op de details. Maar dat zal uit de tekst moeten blijken.
Succes.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2005-07-25 17:41:00 GMT)
--------------------------------------------------

of vergrootglasexcursie Münster

Adela Van Gils
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12