KudoZ home » German to Finnish » Engineering (general)

Clamp- oder Milchrohrverschraubung

Finnish translation: SL-kiristin tai meijeriliitin/maitoletkun liitin


13:06 Nov 4, 2008
German to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Clamp- oder Milchrohrverschraubung
Anteeksi kun laitoin tämän sanaparin tänne, mutta tästä on kysymys. Miksi näitä voisi kutsua suomeksi?
Heinrich Pesch
Finland
Finnish translation:SL-kiristin tai meijeriliitin/maitoletkun liitin
Explanation:
Linkeissä olevasta Teknikum Oy:n tuoteluettelosta löytyy mielestäni lupaavia tuotenimiä, joista voisi olla apua pulmaasi. Tein kokeeksi oman yritelmän, mutta en kuitenkaan ole alan asiantuntija.
Selected response from:

Päivikki Eriksson
Sweden
Grading comment
Kiitos, laitoin clamp- ja meijeriliitos
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2SL-kiristin tai meijeriliitin/maitoletkun liitinPäivikki Eriksson
1nännikupin tai maitoputken kierreliitos
Veli-Matti Valimaa


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
nännikupin tai maitoputken kierreliitos


Explanation:
vaikuttaa lypsykoneen liitososalta, jonka toiseen päähän ruuvataan kiinni nännikuppi ja toiseen päähän maitoputki. HUOM! tämä on veikkaus.



    Reference: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lypsykone
Veli-Matti Valimaa
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 20

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
SL-kiristin tai meijeriliitin/maitoletkun liitin


Explanation:
Linkeissä olevasta Teknikum Oy:n tuoteluettelosta löytyy mielestäni lupaavia tuotenimiä, joista voisi olla apua pulmaasi. Tein kokeeksi oman yritelmän, mutta en kuitenkaan ole alan asiantuntija.


    Reference: http://tuoteluettelo.com/tuotehinnasto/teknikum/index.php?tu...
    Reference: http://tuoteluettelo.com/tuotehinnasto/teknikum/index.php?tu...
Päivikki Eriksson
Sweden
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Kiitos, laitoin clamp- ja meijeriliitos