KudoZ home » German to Greek » Automotive / Cars & Trucks

Abschleppwagen

Greek translation: γερανός


15:59 Mar 3, 2004
German to Greek translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / Truck-Mobile
German term or phrase: Abschleppwagen
Áðü êáôÜëïãï ãéá öïñôçãÜ áõôïêßíçôá êáé íôáëßêåò. ÓõãêåêñéìÝíá, ï ôßôëïò ôïõ êáôáëüãïõ åßíáé Truck-Mobile.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Greek translation:γερανός
Explanation:
Σύμφωνα με το Pons

Και το Duden:
Lastkraftwagen mit einer Vorrichtung zum Abschleppen (=ρυμούλκηση) von Kraftfahrzeugen.

HTH!
Selected response from:

elzosim
Grading comment
Ευχαριστώ και τις δύο!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1γερανός
elzosim
4φορτηγό ρυμούλκησης
Maria Ferstl


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
γερανός


Explanation:
Σύμφωνα με το Pons

Και το Duden:
Lastkraftwagen mit einer Vorrichtung zum Abschleppen (=ρυμούλκηση) von Kraftfahrzeugen.

HTH!

elzosim
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ και τις δύο!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouela Charalampaki: Óôï ÉÁÔÅ ôï âñÞêá "áõôïêßíçôï áðïêïìéäÞò ï÷çìÜôùí ãéá åðéóêåõÞ",äçë ãåñáíüò:)))
4 hrs
  -> thanks :)

neutral  Maria Ferstl: Ï ðåñéâüçôïò "ãåñáíüò" äåí åßíáé ôï ü÷çìá ôïõ äÞìïõ ðïõ öïâïýíôáé ïé ðáñáâÜôåò; Åäþ ìïõ öáßíåôáé üôé ìéëÜìå ãéá ïäéêÞ âïÞèåéá. Êáé ï "ãåñáíüò" äåí ðáñáåßíáé "ëáúêüò";
9 hrs
  -> Íïìßæù üôé ìðïñåß íá óôáèåß ï üñïò óå ìßá ëßóôá ìå öïñôçãÜ.Åõ÷áñéóôþ ðÜíôùò ãéá ôï ó÷üëéï :)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
φορτηγό ρυμούλκησης


Explanation:
από το καινούριο "Εξάγλωσσο εικονογραφημένο λεξικό"

Η λέξη είναι πιο ταιριαστή από το "γερανό" και λιγότερο "γραφειοκρατική" από τον ορισμό που ανέφερε η Εμμανουέλα.

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 52