KudoZ home » German to Greek » Construction / Civil Engineering

Displaymodule

Greek translation: μονάδα οπτικής απεικόνισης


11:38 Jun 30, 2004
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Displaymodule
ìðïñþ íá ôï áöÞóù óêÝôï "ïèüíç" Þ èá ðñÝðåé íá ôï ãñÜøù êÜðùò äéáöïñåôéêÜ (ìïíÜäá ïðôéêÞò ðáñïõóßáóçò;;; ìðëéÜî)
marina2002
Greek translation:μονάδα οπτικής απεικόνισης
Explanation:
...σε μία **μονάδα οπτικής απεικόνισης**, όπως για παράδειγμα, σε οθόνη τηλεοπτικού δέκτη.

http://www.eet.gr/gr_pages/telec/adeiodotisi/epeksigiseis_ko...

Πώς σου φαίνεται;
Selected response from:

elzosim
Grading comment
αφού το λέει και η Lito και o Georgios (έλα πλάκα κάνω!) Ευχαριστώ πολύ για όλα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2μονάδα οπτικής απεικόνισης
elzosim
4μοντούλ οπτικής παρουσίασης
Franz Holzer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μοντούλ οπτικής παρουσίασης


Explanation:
τι θά 'λεγες για αυτό


Franz Holzer
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
μονάδα οπτικής απεικόνισης


Explanation:
...σε μία **μονάδα οπτικής απεικόνισης**, όπως για παράδειγμα, σε οθόνη τηλεοπτικού δέκτη.

http://www.eet.gr/gr_pages/telec/adeiodotisi/epeksigiseis_ko...

Πώς σου φαίνεται;

elzosim
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
αφού το λέει και η Lito και o Georgios (έλα πλάκα κάνω!) Ευχαριστώ πολύ για όλα!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli
2 hrs
  -> thanks :)

agree  Georgios Paraskevopoulos
5 hrs