KudoZ home » German to Greek » Electronics / Elect Eng

durchtakten

Greek translation: μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:durchtakten
Greek translation:μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασία
Entered by: Lito Vrakatseli

10:52 Dec 16, 2005
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: durchtakten
Reinigung läuft solange wie die Bedingung gesetzt ist bzw. bei Vollzyklus bis alle aktiven Ventile durchgereinigt sind. In Zusammenhang mit der Betriebsart Teilzyklus lassen sich Ventile einzeln durchtakten.
Lito Vrakatseli
Greece
μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασία
Explanation:
Στα αγγλικά: sequential processing [http://www.festo-didactic.com/didactic/dict.asp?action=detai...], άρα ίσως:

einzeln durchtakten = επεξεργάζονται μεμονωμένα /σειριακά
Selected response from:

xxxstahat
Grading comment
Αυτό μου ταιριάζει καλύτερα.
Σας ευχαριστώ και τους 2.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1βηματικά / διαδοχικάAndras Mohay
1μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασίαxxxstahat


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασία


Explanation:
Στα αγγλικά: sequential processing [http://www.festo-didactic.com/didactic/dict.asp?action=detai...], άρα ίσως:

einzeln durchtakten = επεξεργάζονται μεμονωμένα /σειριακά

xxxstahat
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Αυτό μου ταιριάζει καλύτερα.
Σας ευχαριστώ και τους 2.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
βηματικά / διαδοχικά


Explanation:
takten = εκτελώ κάτι βηματικά (pas a pas) — Με το durch- ενδεχομένως και "διαδοχικά". (Εδώ: καθαρίζω όλες τις βαλβίδες μία-μία και όχι μια κι έξω.)

Πλήκτρο Επιλογή εκτέλεσης προγράμματος βηματικά ανά εντολή όπως περιγράφεται ...
Βηματικά ανά εντολή, όπου μετά την εκτέλεση κάθε εντολής σταματά η εκτέλεση ...
www.cslab.ece.ntua.gr/courses/ CompIntr/EKY/eky_manual.html

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 92