KudoZ home » German to Greek » Medical: Health Care

Mineralien

Greek translation: Μεταλλικά στοιχεία...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Mineralien
Greek translation:Μεταλλικά στοιχεία...
Entered by: Theodoros Linardos

16:44 Aug 3, 2004
German to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
German term or phrase: Mineralien
Mit XXX A-Z Vitalstoffe Depot Dragees leisten Sie einen wichtigen Beitrag zur Versorgung Ihres Körpers mit Vitaminen, Mineralien und Spurenelementen.
Åßíáé ôá ìåôáëëéêÜ óôïé÷åßá;Áíáæçôþ åðéâåâáßùóç Þ äéüñèùóç.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Μεταλλικά στοιχεία...
Explanation:
ή μεταλλικά άλατα. Επίσης ανόργανα στοιχεία ή ανόργανες ενώσεις, ή ορυκτά σε άλλες περιπτώσεις αλλά εδώ το μεταλλικά ταιριάζει περισσότερο.
Selected response from:

Theodoros Linardos
Germany
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Θόδωρε!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Μεταλλικά στοιχεία...Theodoros Linardos
5 +1μεταλλικά στοιχεία
Georgios Bouroutzakis


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Μεταλλικά στοιχεία...


Explanation:
ή μεταλλικά άλατα. Επίσης ανόργανα στοιχεία ή ανόργανες ενώσεις, ή ορυκτά σε άλλες περιπτώσεις αλλά εδώ το μεταλλικά ταιριάζει περισσότερο.

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Θόδωρε!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elzosim
1 hr
  -> åõ÷áñéóôþ

agree  Maria Ferstl
3 hrs
  -> åõ÷áñéóôþ

agree  Lito Vrakatseli
14 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
μεταλλικά στοιχεία


Explanation:
Mineralien sind hier Mineralstoffe

Georgios Bouroutzakis
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli
13 hrs