KudoZ home » German to Greek » Medical (general)

Bimalleoläre Fraktur

Greek translation: αμφισφύριο κάταγμα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bimalleoläre Fraktur
Greek translation:αμφισφύριο κάταγμα
Entered by: Julia Boerlin

13:23 Sep 5, 2008
German to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: Bimalleoläre Fraktur
In einem Röntgenbefund.
Fraktur des malleolus medius und des m.lateralis?
Julia Boerlin
Switzerland
αμφισφύριο κάταγμα
Explanation:
Το κάταγμα «επιπεπλεγμένο αμφισφύριο κάταγμα δεξιά», ενώ στην αρχή φάνηκε να είναι απλό, δημιούργησε επιπλοκές λόγω του υποκείμενου σακχαρώδη διαβήτη, «ο κλινικός και εργαστηριακός έλεγχος έδειξε βαριά ισχαιμία στο άκρο, σχετιζόμενη με την περιφερειακή διαβητική αγγειοπάθεια»
http://www.dr-med.gr/index.php?newsid=387
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Vielen Dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2αμφισφύριο κάταγμα
Katerina Athanasaki
4(διπλό) κάταγμα του αστραγάλου (ή του χεριού ) ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ>Ellen Kraus


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
αμφισφύριο κάταγμα


Explanation:
Το κάταγμα «επιπεπλεγμένο αμφισφύριο κάταγμα δεξιά», ενώ στην αρχή φάνηκε να είναι απλό, δημιούργησε επιπλοκές λόγω του υποκείμενου σακχαρώδη διαβήτη, «ο κλινικός και εργαστηριακός έλεγχος έδειξε βαριά ισχαιμία στο άκρο, σχετιζόμενη με την περιφερειακή διαβητική αγγειοπάθεια»
http://www.dr-med.gr/index.php?newsid=387

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 108
Grading comment
Vielen Dank.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli
20 hrs

agree  Andras Mohay: Και trimalleoläre = τρισφύριο
1 day1 hr

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(διπλό) κάταγμα του αστραγάλου (ή του χεριού ) ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ>


Explanation:
Malleolarfraktur kann seint: a) Knöchelfraktur und b)Handknöchelfraktur. Ob das erstere oder zweitere zutrifft, lässt sich nur aus demKontext erkennen. ; Malleolus medialis ist der Schienbeinknöchel, Malleollus lateralis ist der Wadenbeinknöchel. Hier scheint allerdings eine BIMALLEOLARE KNÖCHELFRAKTUR mit Malleolengabelsprengung vorzuliegen. Dies entspricht dem engl. Terminus MORTICE FRACTURE; dIE MALLEOLENGABEL ist dieKnöchelgabel, die vom Malleolus medialis und lateralis sowie vom unteren Schienbeinende gebildete Gelenkgabel für das obere Sprunggelenk

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60