KudoZ home » German to Greek » Medical (general)

Wuryelläsion

Greek translation: Wurzelläsion = ριζιτική βλάβη

05:05 Oct 27, 2004
German to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: Wuryelläsion
Óôçí êáôçãïñßá ôùí ðåñéöåñåéáêþí ðáñÝóåùí, ðáñÝóåùí ðëÝãìáôïò ôéíüò.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Greek translation:Wurzelläsion = ριζιτική βλάβη
Explanation:
... στο αριστερό κάτω άκρο οφείλεται σε ριζιτική βλάβη. ...
users.spark.net.gr/~giuris/c0401.html
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!Εάν μου έβρισκες και το activated arthrosis μέχρι τις 11.20 θα σε ευγνωμονούσα!:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Wurzelläsion = ριζιτική βλάβη
Andras Mohay
4οργανική βλάβη της ρίζας του νωτιαίου νεύρου
Maria Ferstl


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Wurzelläsion = ριζιτική βλάβη


Explanation:
... στο αριστερό κάτω άκρο οφείλεται σε ριζιτική βλάβη. ...
users.spark.net.gr/~giuris/c0401.html

Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 104
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!Εάν μου έβρισκες και το activated arthrosis μέχρι τις 11.20 θα σε ευγνωμονούσα!:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Ferstl
3 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wuryelläsion
οργανική βλάβη της ρίζας του νωτιαίου νεύρου


Explanation:
εκτός αν υπάρχει σύνθετος όρος γι' αυτό
Wurzelläsion = radikuläre Läsion
http://www.google.com.gr/search?q=cache:hfg1dtXxUQkJ:www.hyd...
Radikulitis = ριζίτιδα = Rückenmarknervenwurzelentzündung (4-γλωσσο λεξικό επιστημονικών και τεχνικών όρων) μας δίνει την εξήγηση τι σόι "ρίζα" είναι αυτή, δηλ. η ρίζα του νωτιαίου νεύρου
http://www.med.auth.gr/db/dictionary1/gr/searchresult.asp?se...
Läsion = οργανική βλάβη σύμφωνα με το Eurodic

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60