KudoZ home » German to Greek » Philosophy

Dinglichkeit

Greek translation: σημαντικότητα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Dinglichkeit
Greek translation:σημαντικότητα
Entered by: Franz Holzer

13:31 Aug 8, 2006
German to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Philosophy
German term or phrase: Dinglichkeit
Die absolute Wirklichkeit kennt keine Dinglichkeit und keine Begrifflichkeit.
Franz Holzer
σημαντικότητα
Explanation:
materiality, thingliness, "thingness of things" auf Englisch

Ebenfalls υλικότητα oder ουσιαστικότητα.
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1σημαντικότητα
Katerina Athanasaki
4γεγονότηταxxxKRAT


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
σημαντικότητα


Explanation:
materiality, thingliness, "thingness of things" auf Englisch

Ebenfalls υλικότητα oder ουσιαστικότητα.

Katerina Athanasaki
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Herzlichen Dank!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina8: perissotero m'aresei to "ousiastikotita" gia tin prokeimeni protasi (i opoia einai poli diskoli na apodothei, tha elega!)
16 hrs

922 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
γεγονότητα


Explanation:
Das Ding=το αντικείμενο, το γεγονός, το πράγμα>κατ'επέκτασιν=το γεγονός, κατά λέξιν=το πράγμα

xxxKRAT
Native speaker of: Creek