KudoZ home » German to Greek » Tech/Engineering

Spannungsfestigkeit, Auslösestrom

Greek translation: Σταθερότητα τάσης, &


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spannungsfestigkeit, Auslösestrom
Greek translation:Σταθερότητα τάσης, &
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

18:16 Dec 30, 2003
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Spannungsfestigkeit, Auslösestrom
Spannungsfestigkeit:
Prüfspannung 4KV
Auslösestrom kleiner gleich 30mA
ÁíáöÝñåôáé óå ìåôñÞóåéò åëÝã÷ïõ èåñìïôÜðçôá.
Åõ÷áñéóôþ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Σταθερότητα τάσης, &
Explanation:
Είναι όπως η ίδια προσθέτεις στην παρατήρησή σου!


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Selected response from:

Georgios Paraskevopoulos
Grading comment
Ευχαριστώ, επίσης καλή χρονιά!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Σταθερότητα τάσης, &
Georgios Paraskevopoulos
4ηλεκτρική αντοχήRyszard Matuszewski


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ηλεκτρική αντοχή


Explanation:
Auch moeglich: αντοχή σε διάτρηση

Ryszard Matuszewski
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Spannungsfestigkeit, Auslφsestrom
Σταθερότητα τάσης, &


Explanation:
Είναι όπως η ίδια προσθέτεις στην παρατήρησή σου!


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ



Georgios Paraskevopoulos
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Ευχαριστώ, επίσης καλή χρονιά!