KudoZ home » German to Greek » Textiles / Clothing / Fashion

kitt

Greek translation: ανοιχτό μπεζ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:kitt
Greek translation:ανοιχτό μπεζ
Entered by: vanessak

07:45 Jun 17, 2005
German to Greek translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: kitt
Åßíáé ÷ñþìá, áëëÜ ç öùôïãñáößá ðïõ Ý÷ù åßíáé ìáõñüáóðñç êáé äåí ìðïñþ íá êáôáëÜâù ôé ÷ñþìá åßíáé.
vanessak
Greece
ανοιχτό μπεζ
Explanation:
Δες το χρώμα της μπλούζας στον σύνδεσμο:

http://www.happysite.de/T-Shirts/Burlington-T-Shirt-kitt-926...

Στο τέλος της περιγραφής δεξιά μέσα σε παρένθεση επεξηγεί το kitt ως "¨helles beige".

Δες επίσης:
http://216.239.59.104/search?q=cache:e6itrRWpcksJ:www.schoen...
όπου το επεξηγεί ως "heller beigeton"
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Σας ευχαριστώ πού και τους δθο!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ανοιχτό μπεζ
Katerina Athanasaki
3στοκί
thomastr


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
στοκί


Explanation:
Αν όντως είναι αυτό που νομίζω, πρέπει να είναι ένα μπεζ σταχτί. Ο στόκος όμως σήμερα είναι λευκός, και τα κουφώματα είναι πλέον από αλουμίνιο. Τι σου είναι η μόδα!

thomastr
Native speaker of: Native in GermanGerman

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ανοιχτό μπεζ


Explanation:
Δες το χρώμα της μπλούζας στον σύνδεσμο:

http://www.happysite.de/T-Shirts/Burlington-T-Shirt-kitt-926...

Στο τέλος της περιγραφής δεξιά μέσα σε παρένθεση επεξηγεί το kitt ως "¨helles beige".

Δες επίσης:
http://216.239.59.104/search?q=cache:e6itrRWpcksJ:www.schoen...
όπου το επεξηγεί ως "heller beigeton"

Katerina Athanasaki
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Σας ευχαριστώ πού και τους δθο!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator: êÜôé óå æá÷áñß, äçëáäÞ
10 hrs
  -> Åõ÷áñéóôþ, ÓôÝëëá!

agree  Tina8: ìðåæ-ãêñé åßíáé ãéá ôçí áêñßâåéá, óáí "âñþìéêïò" óôüêïò.
21 hrs
  -> Ùñáßïò óõíäõáóìüò êáé ôï ìðåæ-ãêñé.

agree  Maria Ferstl
1 day17 hrs
  -> :-)