hochgezüchtet

Greek translation: με επίσημα πεντιγκρί

German to Greek translations [PRO]
Science - Zoology
German term or phrase: hochgezüchtet
im Sinne von überzüchtet - evtl. dekadent...

Es heißt in meinem sarkastischen Text:

Die meisten Automaten sind schließlich nur hochgezüchtete Kretins. ...
Christina Emmanuilidou
Greek translation:με επίσημα πεντιγκρί
Explanation:
με επίσημα πεντιγκρί
ευγενούς φυλής
εκλεκτής ράτσας
γαλαζοαίματοι
με περγαμηνές αριστοκράτη

Λες και μόνο τα ημίαιμα «κοπρίζουν», ενώ τα ...διαθέτοντα επίσημα «πετιγκρί» βγάζουν λουλούδια απ' τα εντεράκια τους... Πάμε παρακάτω:. Ψόφος θα πει κρότος, ...
www.pets.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=354&I...

µπορούν να πουληθούν τα ζώα ευγενούς φυλής που θα είχαν εµβολιαστεί, καθώς και οι. απόγονοί τους. ... τους κανόνες αξιολόγησης των ζώων ευγενούς φυλής (ο κ. ...
www.europarl.europa.eu/comparl/tempcom/fiap/explanatory_sta...

... πάτησαν πάνω σε ευγενή περιττώματα σκύλου εκλεκτής ράτσας αλλά επειδή θα τους έρθει κάποια αδέσποτη σφαίρα είτε από όπλο ληστή είτε από όπλο αστυνόμου. ...
tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12505&m=A18&aa=3

... στην Κύπρο του Δικώμου και του Μακαιρά με το σύγχρονο μολών λαβέ ενός χωρίς περγαμηνές καταγωγής αριστοκράτη, του Γρηγόρη Αυξεντίου που εξευτέλισε τον ...
www.lyssarides.com/speeches/10.shtml
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
oooo....Andras, gib mir nicht so viel Perfektes zur Wahl..sonst weiss ich erst wieder nicht, wofuer ich mich entscheiden soll!! ;-))) DANKE!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3με επίσημα πεντιγκρί
Andras Mohay
2επίλεκτος
Lito Vrakatseli


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
επίλεκτος


Explanation:
Το eurodic έτσι το δίνει.
Νομίζω ότι αν το βάλεις σε εισαγωγικά μπορείς να πετύχεις το ειρωνικό αποτέλεσμα που θέλεις...
Αν κατάλαβα καλά

Lito Vrakatseli
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
με επίσημα πεντιγκρί


Explanation:
με επίσημα πεντιγκρί
ευγενούς φυλής
εκλεκτής ράτσας
γαλαζοαίματοι
με περγαμηνές αριστοκράτη

Λες και μόνο τα ημίαιμα «κοπρίζουν», ενώ τα ...διαθέτοντα επίσημα «πετιγκρί» βγάζουν λουλούδια απ' τα εντεράκια τους... Πάμε παρακάτω:. Ψόφος θα πει κρότος, ...
www.pets.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=354&I...

µπορούν να πουληθούν τα ζώα ευγενούς φυλής που θα είχαν εµβολιαστεί, καθώς και οι. απόγονοί τους. ... τους κανόνες αξιολόγησης των ζώων ευγενούς φυλής (ο κ. ...
www.europarl.europa.eu/comparl/tempcom/fiap/explanatory_sta...

... πάτησαν πάνω σε ευγενή περιττώματα σκύλου εκλεκτής ράτσας αλλά επειδή θα τους έρθει κάποια αδέσποτη σφαίρα είτε από όπλο ληστή είτε από όπλο αστυνόμου. ...
tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12505&m=A18&aa=3

... στην Κύπρο του Δικώμου και του Μακαιρά με το σύγχρονο μολών λαβέ ενός χωρίς περγαμηνές καταγωγής αριστοκράτη, του Γρηγόρη Αυξεντίου που εξευτέλισε τον ...
www.lyssarides.com/speeches/10.shtml


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
oooo....Andras, gib mir nicht so viel Perfektes zur Wahl..sonst weiss ich erst wieder nicht, wofuer ich mich entscheiden soll!! ;-))) DANKE!!