KudoZ home » German to Hungarian » Aerospace / Aviation / Space

Höhenleitwerk, Seitenleitwerk

Hungarian translation: magassági kormány, oldalkormány


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Höhenleitwerk, Seitenleitwerk
Hungarian translation:magassági kormány, oldalkormány
Entered by: HalmoforBT

04:54 Aug 9, 2006
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / Modellbau
German term or phrase: Höhenleitwerk, Seitenleitwerk
A farok két fő része.
HalmoforBT
magassági kormány, oldalkormány
Explanation:
-
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm mindkettőtök válaszát a kérdésemre, amelynek tkp. a célja két alternatíva közötti döntés volt. Kettőtök javaslata ezt az alternatívát adta, de közben találtam egy rajzos linket, amely végülis eldöntötte a kérdést András javára. A függőleges/vízszintes vezérsík u.i. az egész szerkezet (fix részen elforgatható lapok), a magassági-/oldalkormány ezek a lapok, amelyek a tényleges kormányzást végzik (na meg a szárnyak hátsó élén lévő csűrőlapok).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4függőleges vezérsík, vízszintes vezérsík
ValtBt
3magassági kormány, oldalkormány
Andras Szekany


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
magassági kormány, oldalkormány


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm mindkettőtök válaszát a kérdésemre, amelynek tkp. a célja két alternatíva közötti döntés volt. Kettőtök javaslata ezt az alternatívát adta, de közben találtam egy rajzos linket, amely végülis eldöntötte a kérdést András javára. A függőleges/vízszintes vezérsík u.i. az egész szerkezet (fix részen elforgatható lapok), a magassági-/oldalkormány ezek a lapok, amelyek a tényleges kormányzást végzik (na meg a szárnyak hátsó élén lévő csűrőlapok).

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
függőleges vezérsík, vízszintes vezérsík


Explanation:
-

ValtBt
Native speaker of: Native in HungarianHungarian