Zierringsbereich

Hungarian translation: a díszgyűrű környéke / körülötti terület

German term or phrase:Zierringsbereich
Hungarian translation:a díszgyűrű környéke / körülötti terület
Entered by: Erzsébet Czopyk

10:43 Apr 25, 2018
German to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Automotive / Cars & Trucks / EG-Konformitätserklärung
German term or phrase: Zierringsbereich
Tisztelt Kollégák!

Egy faék egyszerűségű sablon okirattal megakadtam és a segítségeteket szeretném kérni.

"Zierringbereich kaschieren" - szövegkörnyezet nincsen. Egy konformitásigazolásban szerepel. Csak ebben az egy sorban.

Ezt találtam a Zierringre, de mi a manó ez magyarul?
Pontosabban mi lehet ez egy autóban, melyik része?

https://eshop.wuerth.de/Produktkategorien/Zierring-rund-fuer...

Előre is köszönök szépen minden segítséget és/vagy javaslatot és választ.
Erzsébet Czopyk
Hungary
díszgyűrű környezete / környéke
Explanation:
kasírozás = pl. fóliát felragaszt
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm, a megrendelő is ezt választotta.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5díszgyűrű környezete / környéke
Andras Szekany
3 +1terület a díszkarika körül
MARIA LEIDAL KOVACS


Discussion entries: 4





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
terület a díszkarika körül


Explanation:
Kaschiert lehet pl.rétegelt
Zierring lehet csak egy díszítő karika valahol, akár kárpitban, vagy a hangszóró körül, de a dísztárcsáknál is fellelhető ez a kifejezés.
A hangszóróknál viszont megtaláltam, van értelme a kasírozásnak is:

http://www.visaton.info/vb/showthread.php?p=104138

Remélem ez segít.


    https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-auto-rad-boot/zierringe-radkappen/k0c210
    https://www.google.com/search?ei=Z2HgWqvWL4KlwQK8mbDICw&q=zierring+lautsprecher&oq=Zierring&gs_l=psy-ab.1.6.0i10i30k1j0i30k1l2j0i5i10i30k1j0
MARIA LEIDAL KOVACS
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  László Virag: Igen a díszkarika körüli terület, pl. egy autó fényszórójánál, vagy, ha nem jármű, akkor díszgyűrű egy bútor, egy ajtó, egy kémlelőnyílás esetén. Bizonyosan a körülötte lévő sérült fényezést, festést vagy lakkozást kell kasírozni.
27 mins

55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
díszgyűrű környezete / környéke


Explanation:
kasírozás = pl. fóliát felragaszt

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm, a megrendelő is ezt választotta.