KudoZ home » German to Hungarian » Bus/Financial

Änderungsdienst

Hungarian translation: módosításszolgálat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Änderungsdienst
Hungarian translation:módosításszolgálat
Entered by: xxxPSz

19:34 Nov 11, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: Änderungsdienst
szintén SAP

Komponente, die eine Objektänderung mit Historie (mit Datumsgültigkeit) oder in Abhängigkeit von bestimmten Bedingungen (mit Parametergültigkeit) ermöglicht.

Die unterschiedlichen Bearbeitungsstände des Objekts werden gesichert. Alle Änderungen werden mit Bezug auf einen Änderungsstammsatz durchgeführt.

Im SAP-System können Sie beispielsweise folgende Objekte mit Bezug auf eine Änderungsnummer ändern:

Stückliste
Plan
Dokument
Material
xxxPSz
módosítás-szolgálat
Explanation:
Valaki egyszer így fordította és sajnos ez így ment át a köztudatba. Az SAP-nál tudtommal ez a hivatalos neve.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget! Remélem viszonozhatom valamikor.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1módosító vagy módosítási rendszer
szilard
4módosítás-szolgálatxxxHungi
4módosítás-átvezetés / aktualizálás
Kathrin.B
4módosítás figyelés
Andras Szekany


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Änderungsdienst
módosítás figyelés


Explanation:
Dienst = szolgálat lenne, ha ez a kifejezés ebben az összefüggésben már honos lenne, tehát marad a ~figyelés, esetleg követés

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
módosítás-átvezetés / aktualizálás


Explanation:
Ha jól értem, az "Änderungsdienst" teszilehetővé , hogy egy-egy törzsadat-módosításhoz kapcsolódóan a törzsadat megváltozott paraméterei alapján a többi érintett terület adataiban is véghezvigye a módosítást, amennyiben az meghatározott adatot érint, így jelen esetben a
- darabszükségletben, darablistán?, (nem tudom a pontos megfelelőjét, mivel én is mindig Stückliste-nek használtam)
- a gyártási terv
- anyagszükséglet, stb.

Ebben az esetben angolul az update-t használnám, ezért gondoltam a "módosítás-átvezetés / aktualizálás"-ra.




Kathrin.B
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 33

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
módosító vagy módosítási rendszer


Explanation:
Ez egyrészt alkalmas arra, hogy a rendszeren belül a kapcsolódó módosításokat elvégezze, azonban, amennyiben a módosítások során valamilyen hiba kerül felfedezésre, a különböző regisztrált változtatások (Historie) visszaállíthatók. "Recovery"

Talán ez is lehet egy megoldás.

szilard
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Endre Both
31 mins
  -> köszönöm!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Änderungsdienst
módosítás-szolgálat


Explanation:
Valaki egyszer így fordította és sajnos ez így ment át a köztudatba. Az SAP-nál tudtommal ez a hivatalos neve.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 786
Grading comment
Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget! Remélem viszonozhatom valamikor.