KudoZ home » German to Hungarian » Business/Commerce (general)

gesetzliche befugte, gewerbliche Vermögensberater

Hungarian translation: törvénnyel felhatalmazott, üzletszerű tevékenységet folytató befektetési tanácsadó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:gesetzliche befugte, gewerbliche Vermögensberater
Hungarian translation:törvénnyel felhatalmazott, üzletszerű tevékenységet folytató befektetési tanácsadó
Entered by: Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS

18:30 Oct 24, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: gesetzliche befugte, gewerbliche Vermögensberater
In Österreich hat die X.Y. AG den Status eines konzessionierten Wertpapierdienstleistungsunternehmen (WPDLU) und unterliegt der strengen Aufsicht der Finanzmarktaufsicht (FMA) und verfügt derzeit über 350 gesetzliche befugte, gewerbliche Vermögensberater
Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
törvénnyel felhatalmazott, üzletszerű tevékenységet folytató befektetési tanácsadó
Explanation:
Befektetési tanácsadó

--------------------------------------------------
Note added at 30 perc (2007-10-24 19:00:40 GMT)
--------------------------------------------------

ill. törvényben, törvény által felhatalmazott...
Selected response from:

Árpád Raczkó
Hungary
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3törvénnyel felhatalmazott, üzletszerű tevékenységet folytató befektetési tanácsadó
Árpád Raczkó
4törvényileg felhatalmazottBrigitta Sipos-Lanc


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
törvénnyel felhatalmazott, üzletszerű tevékenységet folytató befektetési tanácsadó


Explanation:
Befektetési tanácsadó

--------------------------------------------------
Note added at 30 perc (2007-10-24 19:00:40 GMT)
--------------------------------------------------

ill. törvényben, törvény által felhatalmazott...

Árpád Raczkó
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: törvényes engedéllyel rendelkező (vagy: bejegyzett) profi befektetési tanácsadó (a profin lehet h kell stilizálni - hivatásos, szakmai...)
1 hr

agree  Judit Darnyik
12 hrs

agree  Monika Nospak
12 hrs

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
törvényileg felhatalmazott


Explanation:
Az elejét én inkább így mondanám, de egyetértek Kabócával.

Brigitta Sipos-Lanc
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian