\"Neu mit umweltfreundlichem Papierschaft“

Hungarian translation: Új, környezetbarát papírpálcikával.

13:26 Aug 2, 2018
German to Hungarian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
German term or phrase: \"Neu mit umweltfreundlichem Papierschaft“
Es geht hier um ein neu entwickeltes Wattestäbchen, bei dem die Watte auf einen Schaft aus Papier gewickelt ist.
snooky369
Germany
Hungarian translation:Új, környezetbarát papírpálcikával.
Explanation:
Oksi... Akkor le van zárva.
Selected response from:

László Virag
Germany
Grading comment
Vielen Dank!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Új, környezetbarát papírpálcikával.
László Virag
4a probléma a szóismétlés: környezetbarát, papírpálcikás változatban/kivitelben
Erzsébet Czopyk
5 -1Új környezetbarát papírnyéllel.
Ferenc Becker
Summary of reference entries provided
Erzsébet Czopyk
Új, környezetbarát papírpálcikával.
László Virag

Discussion entries: 10





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Új környezetbarát papírnyéllel.


Explanation:
der Schaft: nyél, szár



    Reference: http://nemet-magyar-szotar.hu/schaft.html
Ferenc Becker
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Erzsébet Czopyk: Kicsit korai volt az a CF5. "tudom, mi ez a Wattestäbchen", akkor meg pláne. A magyar helyesírás szabályaira való rámutatás nem beszólás, hanem linguistic comment. A később jövők ugyanis ezt fogják olvasni. Új, környezetbarát, papírból készült stb.
11 hrs
  -> A belinkelt képecskék nem segítenek sokat, mert tudom, mi ez a Wattestäbchen micsoda. A beszólogatni próbálgatás sem segít sokat.

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Új, környezetbarát papírpálcikával.


Explanation:
Oksi... Akkor le van zárva.

László Virag
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Vielen Dank!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
5 hrs

agree  Ferenc Becker
12 hrs

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a probléma a szóismétlés: környezetbarát, papírpálcikás változatban/kivitelben


Explanation:
A termék nevében is benne van a pálcika. Tehát fültisztító vagy orrtisztító pálcika új, környezetbarát papírpálcikával - a szóismétlés a zavaró és ezt kellene valahogy kiküszöbölni.

https://kremmania.hu/kremek/ebelin-nature-fultisztito-palcik...

TERMÉKLEÍRÁS
Az ebelin nature bio vatta termékei puhák és gyengédek az érzékeny bőrhöz is. 100% bio pamutból készülnek, amely ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származik. A bio vatta különlegesen puha és nagy nedvszívó képességgel rendelkezik. Az ebelin vattatermékek klórmentesen fehérítettek.
Az ebelin fültisztító pálcikák higiénikusak és gyengéden puhák. Környezetbarát papírpálcikás változat biopamut fejjel.

(helyesírni ezek se tudnak, a biovattát és a biopamutot egybeírjuk, a magyarban az anyagnévnél nem kell többes, a vessző itt is lemaradt)

https://www.ecco-verde.hu/masmi/bio-fueltisztito-palcika
Bio fültisztító pálcika
Természetes és környezetbarát személyi higiénia!
Minősített bio pamut (zárójelben ideírom helyesen magyarul: minősített biopamut)
Biológiailag lebomló papír pálcika (a papírpálcikát egybeírjuk)
Kémiai maradvány mentes (vegyszermaradványoktól mentes, vegyianyag-mentes, a kémia felejtős)

Erzsébet Czopyk
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




Reference comments


11 hrs
Reference

Reference information:
BambooStick - TOPFIT24
www.topfit24.de/bamboostick/index.php
BambooStick® ist ein, speziell für die Ohrpflege des Hundes entwickeltes, langes Wattestäbchen. Heutzutage ist es die effektivste Methode der Vorbeugung und ...

Erzsébet Czopyk
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 day 56 mins
Reference: Új, környezetbarát papírpálcikával.

Reference information:
OK

László Virag
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search