KudoZ home » German to Hungarian » Engineering (general)

Tippbetrieb

Hungarian translation: léptető üzemmód


19:44 May 16, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Tippbetrieb
Handbetrieb, Tippbetrieb, Automatikbetrieb

Elõre is köszönöm.
xxxGabriellaP
Hungarian translation:léptető üzemmód
Explanation:
Amikor a vezérl?szerv (kar, gomb, stb.) minden egyes m?ködtetése egy lépéssel mozdítja el a vezérelt szerkezetet.
Selected response from:

Endre Both
Germany
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4léptető üzemmód
Endre Both
5 +2pillanatüzemxxxHungi


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
léptető üzemmód


Explanation:
Amikor a vezérl?szerv (kar, gomb, stb.) minden egyes m?ködtetése egy lépéssel mozdítja el a vezérelt szerkezetet.

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonia Soros
3 mins

agree  Andras Szekany: ez már többöször is volt itt
6 hrs

agree  HalmoforBT: Az angol irányban való keresés a *jog(ging)/inching mode* felé tereltek, ezek pedig szakaszos/kúszó/léptetõ/impulzusos/pillanat-mûköd(tet)ésû üzemet jelentenek.
9 hrs

agree  zsozs
13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pillanatüzem


Explanation:
Ld. Német-magyar műszaki szótár.
A léptetőüzem Schrittbetrieb lenne (ld. Lexikon der Technik).

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Endre Both: Hm, lehet, bár én a pillanatüzemmel még nem találkoztam élõben, és a Schritt- és Tippbetrieb gyakran (de nem mindig) fedik egymást.
9 hrs

agree  Andras Mohay: Ld Neten "pillanat üzemmód"
9 hrs