KudoZ home » German to Hungarian » Engineering (general)

5% Härter

Hungarian translation: keményítő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:5% Härter
Hungarian translation:keményítő
Entered by: Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS

09:24 Nov 12, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Klebetechnik
German term or phrase: 5% Härter
Még mindig nem áll össze a mondat:

Das Härten eines Klebstoffes wird verhindert durch
- generell weniger als 5 % Härter
- höhere Kohäsion als Adhäsion
- Sauerstoffzutritt bei anaeroben Klebstoffen

Gondolom itt a keverési arányról van szó. Megköszönném, ha valaki megpróbálná lefordítani az elsö válaszlehetöséget.
Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
keményítő
Explanation:
ha kevesebb mint 5% keményítőt adnak a festékhez

--------------------------------------------------
Note added at 39 perc (2008-11-12 10:04:02 GMT)
--------------------------------------------------

bocs, mármint a ragasztóhoz
Selected response from:

laszlobarni
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4térhálósítócivil engineer
4szilárdító
Ferenc Becker
4keményítőlaszlobarni


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
keményítő


Explanation:
ha kevesebb mint 5% keményítőt adnak a festékhez

--------------------------------------------------
Note added at 39 perc (2008-11-12 10:04:02 GMT)
--------------------------------------------------

bocs, mármint a ragasztóhoz

laszlobarni
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Köszönöm!

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szilárdító


Explanation:
Kevesebb, mint 5% szilárdítót tartalmaz.

--------------------------------------------------
Note added at 58 perc (2008-11-12 10:23:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.uhuragaszto.hu/indexkom.html

Ferenc Becker
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20

218 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
térhálósító


Explanation:
Az "edző" kifejezést is használják. Kettő- vagy többkomponensű ragasztók vagy festékek esetében a térhálósodást az alaphoz (gyantához) adagolt edzővel indítják be.

civil engineer
Native speaker of: Native in HungarianHungarian