KudoZ home » German to Hungarian » Engineering (general)

Stellacht

Hungarian translation: hossz-szabályzó


20:04 Nov 12, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Stellacht
Babahinta rögzítésére használják.
Német-angol irányban már szerepelt ez a kérdés, ennek megfelelően angolul: eight link adjustment.

Számos ábra található az interneten. Tudja valaki a pontos magyar megnevezését?

Előre is köszönöm a javaslatokat.
Melinda Zimmermann
Germany
Hungarian translation:hossz-szabályzó
Explanation:
... én ennek nevezném. A hinta kötelének hosszát lehet állítani vele, látható játszótéren műanyagból és fémből készültet is.

--------------------------------------------------
Note added at 13 óra (2008-11-13 09:04:55 GMT)
--------------------------------------------------

látható játszótéren műanyagból és fémből készült is
Selected response from:

laszlobarni
Hungary
Grading comment
Köszönöm.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1hossz-szabályzólaszlobarni
4kötélbilincs
Andras Szekany


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kötélbilincs


Explanation:
http://www.tiktaktoo.com/stellacht-zur-laengenverstellung-vo...
ennek az izének nincs saját magyar neve. Az ilyen cuccokat hajós népek (vitorlázás!) nevezik el - a magyar vitorlások csak az angolból meg németből nyomorított ....

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 129

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hossz-szabályzó


Explanation:
... én ennek nevezném. A hinta kötelének hosszát lehet állítani vele, látható játszótéren műanyagból és fémből készültet is.

--------------------------------------------------
Note added at 13 óra (2008-11-13 09:04:55 GMT)
--------------------------------------------------

látható játszótéren műanyagból és fémből készült is

laszlobarni
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Kovacs
23 hrs