KudoZ home » German to Hungarian » Engineering (general)

Federzug

Hungarian translation: (húzó)rugós csatlakozó


09:33 Nov 17, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Federzug
Ist die korrekte Übersetzung wirklich
rugós csatlakozó???
segl
Hungarian translation:(húzó)rugós csatlakozó
Explanation:
A legvalószínübb megoldás Federzuglemme (húzórugós kapocs) illetve) illetve Federzugkontakt (húzórugós érintkező) feltételezésvel:

Ezen az árlistán Federzuglemme (CAGE CLAMP) és Federzugkontakt szerepel:
http://www.kbox.hu/data/siemens_arlista.pdf


A CAGE CLAMP pedig:
"CAGE CLAMP® S
A húzórugós csatlakozórendszerek termékcsaládjában a CAGE CLAMP® S-csatlakozó különleges helyet foglal el. Ez a hibridcsatlakozó egyesíti magában a szorítóérintkezős csatlakozó és a kalitkás húzórugó előnyeit."
http://www.wago.com/cps/rde/xchg/SID-53EFFEF9-A5F7CDB5/wago/...


--------------------------------------------------
Note added at 1 nap20 óra (2008-11-19 06:16:23 GMT)
--------------------------------------------------

A Federzugklemme el van írva.
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
Köszönöm szépen a pontos információt!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rugóhúzás, húzórugóAnna Maria Arzt
5(húzó)rugós csatlakozó
Attila Széphegyi
3rugójárat
Andras Szekany


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rugóhúzás, húzórugó


Explanation:
im Wörterbuch: Federzug = rugóhúzás, húzórugó

Anna Maria Arzt
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Kovacs: Mangels Kontext könnte auch das sein.
21 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rugójárat


Explanation:
rugópálya

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 129

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
(húzó)rugós csatlakozó


Explanation:
A legvalószínübb megoldás Federzuglemme (húzórugós kapocs) illetve) illetve Federzugkontakt (húzórugós érintkező) feltételezésvel:

Ezen az árlistán Federzuglemme (CAGE CLAMP) és Federzugkontakt szerepel:
http://www.kbox.hu/data/siemens_arlista.pdf


A CAGE CLAMP pedig:
"CAGE CLAMP® S
A húzórugós csatlakozórendszerek termékcsaládjában a CAGE CLAMP® S-csatlakozó különleges helyet foglal el. Ez a hibridcsatlakozó egyesíti magában a szorítóérintkezős csatlakozó és a kalitkás húzórugó előnyeit."
http://www.wago.com/cps/rde/xchg/SID-53EFFEF9-A5F7CDB5/wago/...


--------------------------------------------------
Note added at 1 nap20 óra (2008-11-19 06:16:23 GMT)
--------------------------------------------------

A Federzugklemme el van írva.

Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 87
Grading comment
Köszönöm szépen a pontos információt!!!