KudoZ home » German to Hungarian » Engineering (general)

Schrumpfvorrichtung

Hungarian translation: présszerszám


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schrumpfvorrichtung
Hungarian translation:présszerszám
Entered by: Agnes Dabi

11:21 Dec 16, 2010
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Schrumpfvorrichtung
Csőszorító bilincsekt, tömlőbilincseket és egyéb csatlakozókat forgalmazó cég katalógusában szerepel.

Pl. itt látható néhány ábra:
http://www.oetiker.com/content.asp?l=1&idNavig=104

Előre is köszönöm a segítséget!
Melinda Zimmermann
Germany
présszerszám
Explanation:

Csőkötések présléssel történő létrehozására.

Az alábbi oldalon kézi (mozgatható) kivitelű látható:

http://www.ventil-team.hu/rems-power-press-acc-basic-pack-el...

A kérdésnél megadott weblapon (nem mozgatható) ipari kivitelűek láthatóak:

http://www.oetiker.com/content.asp?l=1&idNavig=104
Selected response from:

Agnes Dabi
United Kingdom
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1présszerszám
Agnes Dabi
5zsugorító készülék
Andras Szekany
3 +1zsugorító (berendezés)Anna Maria Arzt


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zsugorító (berendezés)


Explanation:
.

Anna Maria Arzt
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  József Lázár
3 days 19 hrs
  -> Köszönöm :)

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zsugorító készülék


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2010-12-16 11:35:41 GMT)
--------------------------------------------------

Vorrichtung: készülék, szerkezet

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 129

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
présszerszám


Explanation:

Csőkötések présléssel történő létrehozására.

Az alábbi oldalon kézi (mozgatható) kivitelű látható:

http://www.ventil-team.hu/rems-power-press-acc-basic-pack-el...

A kérdésnél megadott weblapon (nem mozgatható) ipari kivitelűek láthatóak:

http://www.oetiker.com/content.asp?l=1&idNavig=104


Agnes Dabi
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emil Katai: OK a gyakorlatban
6 days
  -> Köszönöm!