Anerkennungsprämie

Hungarian translation: pénzben kifejezett elismerés, jutalmazás

German term or phrase:Anerkennungsprämie
Hungarian translation:pénzben kifejezett elismerés, jutalmazás
Entered by: Erzsébet Czopyk

06:31 Dec 4, 2016
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Anerkennungsprämie
Sziasztok!

A fenti kifejezésre keresem a helyes magyar fordítást (vállalati jutalmazás a témakör):

Ablehnung mit Anerkennungsprämie: Die Idee wird als „Abgelehnt“ gewertet, eine monetäre Anerkennungsprämie wird eingetragen und zur Zahlung angewiesen.


Köszönöm szépen!
Nikolett Papp
Hungary
pénzben kifejezett elismerés, jutalmazás
Explanation:
ez a monetary recognition vagy monetary reward német tükörfordítása

Motivation Case Studies - Top Five Non Monetary Items Employees ...
www.recognitionrewards.com/top_five_items.htm
Research on what employee's value for rewards and recognition indicated a monetary reward only ranked 12th in a list of items important to employees. It is true ...

Nonmonetary Forms of Employee Recognition - HR Daily Advisor
hrdailyadvisor.blr.com/.../nonmonetary-forms-of-emplo...
While this does closely correlate to monetary recognition, it's not the same as increasing pay; it's a one-time recognition that has a special value ...

https://www.google.hu/search?q=pénzben kifejezett elismerés&...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-12-04 10:59:56 GMT)
--------------------------------------------------

Pénzben is kifejezett elismerés - Vásárhelyi hírek
vasarhelyihirek.hu/penzben_is_kifejezett_elismeres
Pénzben is kifejezett elismerés. Május ötödikén az idei Szakma Sztár Fesztivál vásárhelyi dobogós helyezettjeit, illetve egy ötödik helyezett ...

Nagy Ágnes: A MEGERŐSÍTÉS SZEREPE A KOMMUNIKÁCIÓBAN ...
communicatio.hu/jelkep/2013/1_2/nagy_agnes.htm
A munkaerő számára továbbá fontos, hogy ne érezze jelentéktelennek magát, hanem a szervezet nélkülözhetetlen részeként élje meg tevékenységének végzését. Ennek megvalósulása érdekében különböző motivációs faktorokat vizsgáltak a kutatók.
Megállapították, hogy a pénzben kifejezett elismerés mellett a pozitív megerősítés az egyik leghatékonyabb formának bizonyul a motivációban.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-12-04 11:00:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.kulturaeskozosseg.hu/pdf/2013/4/2013_4_11.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2016-12-09 10:38:18 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Köszönöm szépen, Niki!
Selected response from:

Erzsébet Czopyk
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pénzben kifejezett elismerés, jutalmazás
Erzsébet Czopyk
2elismerő jutalom
t_pataki


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
elismerő jutalom


Explanation:
egy lehetőség

t_pataki
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pénzben kifejezett elismerés, jutalmazás


Explanation:
ez a monetary recognition vagy monetary reward német tükörfordítása

Motivation Case Studies - Top Five Non Monetary Items Employees ...
www.recognitionrewards.com/top_five_items.htm
Research on what employee's value for rewards and recognition indicated a monetary reward only ranked 12th in a list of items important to employees. It is true ...

Nonmonetary Forms of Employee Recognition - HR Daily Advisor
hrdailyadvisor.blr.com/.../nonmonetary-forms-of-emplo...
While this does closely correlate to monetary recognition, it's not the same as increasing pay; it's a one-time recognition that has a special value ...

https://www.google.hu/search?q=pénzben kifejezett elismerés&...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-12-04 10:59:56 GMT)
--------------------------------------------------

Pénzben is kifejezett elismerés - Vásárhelyi hírek
vasarhelyihirek.hu/penzben_is_kifejezett_elismeres
Pénzben is kifejezett elismerés. Május ötödikén az idei Szakma Sztár Fesztivál vásárhelyi dobogós helyezettjeit, illetve egy ötödik helyezett ...

Nagy Ágnes: A MEGERŐSÍTÉS SZEREPE A KOMMUNIKÁCIÓBAN ...
communicatio.hu/jelkep/2013/1_2/nagy_agnes.htm
A munkaerő számára továbbá fontos, hogy ne érezze jelentéktelennek magát, hanem a szervezet nélkülözhetetlen részeként élje meg tevékenységének végzését. Ennek megvalósulása érdekében különböző motivációs faktorokat vizsgáltak a kutatók.
Megállapították, hogy a pénzben kifejezett elismerés mellett a pozitív megerősítés az egyik leghatékonyabb formának bizonyul a motivációban.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-12-04 11:00:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.kulturaeskozosseg.hu/pdf/2013/4/2013_4_11.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2016-12-09 10:38:18 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Köszönöm szépen, Niki!

Erzsébet Czopyk
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4