KudoZ home » German to Hungarian » General / Conversation / Greetings / Letters

Bezahlung nach Tarif

Hungarian translation: fizetés tarifa szerint


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bezahlung nach Tarif
Hungarian translation:fizetés tarifa szerint
Entered by: mvizkelety

20:20 Nov 16, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: Bezahlung nach Tarif
idénymunka fizetéséről van szó

köszönöm!
Dora Miklody
Hungary
fizetés tarifa szerint
Explanation:
http://www.rechtsrat.ws/tarif/index.htm

olyasmi mint egy kollektív szerződésszerint/ szakma által kialakított és felállított, gyakorlati idő és végzettség(diploma) szerint megfogalmazott bérezési lista, amit hivatalosan közzé tesznek, és alkalmaznak.
Selected response from:

mvizkelety
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2fizetés tarifa szerint
mvizkelety
4 +1fizetés kollektív szerződés szerint
Andras Szekany
1Te tényleg egy kiírt munka próbafordítását fordíttatod le a konkurenseiddel?
Ferenc Becker


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
fizetés tarifa szerint


Explanation:
http://www.rechtsrat.ws/tarif/index.htm

olyasmi mint egy kollektív szerződésszerint/ szakma által kialakított és felállított, gyakorlati idő és végzettség(diploma) szerint megfogalmazott bérezési lista, amit hivatalosan közzé tesznek, és alkalmaznak.


    Reference: http://www.rechtsrat.ws/tarif/index.htm
mvizkelety
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
37 mins

agree  ValtBt
9 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fizetés kollektív szerződés szerint


Explanation:
ugyan, van "országos bértáblázat" mondjuk inkább. létezik (Mo.-n), de erről senki sem tud. Ha valahová beállsz dolgozni, akkor a helyi szerződés szerint vesznek fel. Ezt a kifejezést megérti mindenki, még akkor is, ha az adott helyen nincs konkrét kollektív szerződés. A "tarifa" Mol-n mást jelent.

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Judit Darnyik
9 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Te tényleg egy kiírt munka próbafordítását fordíttatod le a konkurenseiddel?


Explanation:
Élelmes...


    Reference: http://www.proz.com/job/294043
Ferenc Becker
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: volt már rá példa másnál is, és mivel a honéap többi része a szőlőről és szüretről szól...