KudoZ home » German to Hungarian » Geography

Schlamm- und Klärteich

Hungarian translation: iszap- és ülepítő tó


08:14 Nov 4, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Science - Geography
German term or phrase: Schlamm- und Klärteich
egy madár élőhelyeinek felsorolásában szerepel

köszönöm!
Dora Miklody
Hungary
Hungarian translation:iszap- és ülepítő tó
Explanation:
Az "ülepítő tó" helyesírásában nem vagyok biztos.
Selected response from:

Melinda Zimmermann
Germany
Grading comment
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3iszap- és ülepítő tó
Melinda Zimmermann
4iszap- és derítő létesítmény
Andras Szekany


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
iszap- és ülepítő tó


Explanation:
Az "ülepítő tó" helyesírásában nem vagyok biztos.

Melinda Zimmermann
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Maria Arzt: helyesírási kérdések: www.manyszi.hu :)
23 mins
  -> Köszönöm.

agree  ValtBt
22 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Melinda Jarai-Molnar
1 day12 hrs
  -> Köszi.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
iszap- és derítő létesítmény


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-11-04 10:16:34 GMT)
--------------------------------------------------

esetleg: ülepítő és derítő létesítmény

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian