KudoZ home » German to Hungarian » Idioms / Maxims / Sayings

den Stein ins Rollen bringen

Hungarian translation: mozgásba hozza a játékosokat


22:44 Nov 9, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings
German term or phrase: den Stein ins Rollen bringen
Természetesen értem a jelentését, csak nem jut eszembe semmilyen megfelelő nyelvi kép.

Szövegkörnyezet: Die Führungskraft trägt die Verantwortung für die Organisation des Workshops. Sie gestaltet den Start des Workshops und "bringt den Stein ins Rollen".

Előre is köszönöm a javaslatokat!
Melinda Zimmermann
Germany
Hungarian translation:mozgásba hozza a játékosokat
Explanation:
magadja az indító lökést
Selected response from:

Melinda Jarai-Molnar
Sweden
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm! Ezt a "dinamikus" kifejezést kerestem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2mozgásba hozza a játékosokat
Melinda Jarai-Molnar
4mozgásba hozza az eseményeket
Andras Szekany
3elindít egy folyamatot
Ferenc Becker


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
mozgásba hozza a játékosokat


Explanation:
magadja az indító lökést

Melinda Jarai-Molnar
Sweden
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm! Ezt a "dinamikus" kifejezést kerestem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dora Miklody
5 hrs

agree  ValtBt: A magyarázat jobb.
6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mozgásba hozza az eseményeket


Explanation:
vagy "a dolgokat"

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
elindít egy folyamatot


Explanation:
Szerintem csak simán elindítja a workshopot.

Ferenc Becker
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman