Wertersatzstrafe

Hungarian translation: érték kiegyenlítö büntetés

German term or phrase:Wertersatzstrafe
Hungarian translation:érték kiegyenlítö büntetés
Entered by: concolee

21:10 Jan 21, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Wertersatzstrafe
A pénzbüntetés mellett alkalmazott büntetési tétel.

Tudja valaki ennek magyar megfelelõjét?
Kathrin.B
érték kiegyenlítö büntetés
Explanation:
Wertersatz= értékkiegyenlítés
Selected response from:

concolee
Germany
Grading comment
E büntetési típus tartalmát, kivetésének, okát és főbb elveit ismertem, így valóban egyfajta értékkiegyenlítés (elmaradt haszon, felmerült ktg, vagy akár mindkettő), de ennek magyar megfelelőjét nem tudom. Még próbálok jogi vonalon közelebb kerülni a meghatározáshoz.

Köszönöm.

Kathrin
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5érték kiegyenlítö büntetés
concolee
2egyenértékű büntetési tétel
xxxHungi


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
egyenértékű büntetési tétel


Explanation:
Wertersatz = egyenérték

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 786

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
érték kiegyenlítö büntetés


Explanation:
Wertersatz= értékkiegyenlítés

concolee
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 6
Grading comment
E büntetési típus tartalmát, kivetésének, okát és főbb elveit ismertem, így valóban egyfajta értékkiegyenlítés (elmaradt haszon, felmerült ktg, vagy akár mindkettő), de ennek magyar megfelelőjét nem tudom. Még próbálok jogi vonalon közelebb kerülni a meghatározáshoz.

Köszönöm.

Kathrin