KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Vorgewendeaushebung

Hungarian translation: forduló előtti kiemelés


10:23 Dec 19, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Vorgewendeaushebung
Sajnos semmi kontextusom nincs:(
Jozsef Gal
Hungarian translation:forduló előtti kiemelés
Explanation:
A vetőszerkezet kiemelés a vetőgép megfordulása előtt.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Bocs a kései pontozásért, köszi a segítséget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5forduló előtti kiemelésxxxHungi
2talán ez is segít...Monika Szulyovszky


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
forduló előtti kiemelés


Explanation:
A vetőszerkezet kiemelés a vetőgép megfordulása előtt.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 195
Grading comment
Bocs a kései pontozásért, köszi a segítséget