Schürfleiste

Hungarian translation: kaparóél

German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Schürfleiste
Kedves Kollégák!

Remélem, valaki elérhető lesz itt január 2-ig :).

A fenti kifejezés fűnyíró, hókotró és egyéb takarítógépek árlistájában szerepel.

" " Schneeräumschild mit Gummischürfleiste, 1300 mm 2.215,00 V-Schneeräumschild mit Stahlschürfleiste"

Előre is köszönöm.
István Takács
Hungarian translation:kaparóél
Explanation:
Kaparóél, kotróél valami ilyesminek fordítanám.
Első link: az eke alján van.
Második link itt a kaparóélt nevezi meg a leírás egy hóekéhez.
Selected response from:

Ferenc Becker
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kaparóél
Ferenc Becker
4kaparóél
Ferenc Becker


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kaparóél


Explanation:
Kaparóél, kotróél valami ilyesminek fordítanám.
Első link: az eke alján van.
Második link itt a kaparóélt nevezi meg a leírás egy hóekéhez.


    Reference: http://www.baupool.com/hu/gebraucht/a-Anbauausruestungen/47/...
    https://www.nilfisk.com/hu-hu/products/Pages/product.aspx?pid=44930285
Ferenc Becker
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany
1 hr

agree  László Virag: A kaparás az valóban Schürfen, de inkább gumi tolóél, (hóeke) hótolólap gumiéllel = Schnee(räum)schild mit gummileiste
2 hrs

1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kaparóél


Explanation:
Kaparóél, kotróél valami ilyesminek fordítanám.
Első link: az eke alján van.
Második link itt a kaparóélt nevezi meg a leírás egy hóekéhez.


    Reference: http://www.baupool.com/hu/gebraucht/a-Anbauausruestungen/47/...
    https://www.nilfisk.com/hu-hu/products/Pages/product.aspx?pid=44930285
Ferenc Becker
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16