Körperspannung

Hungarian translation: testtónus

German to Hungarian translations [PRO]
Medical - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Körperspannung
Kedves Kollégák!

A fenti kifejezés az alábbi mondatban található, egy trambulin leírásában:

"Achtet beim Betreten der Trampoline auf die Dynamik der Sprungfläche. Zu schnelles Betreten der Trampoline führt zum Verlust der Körperspannung."

A Körperspannung az alábbiak alapján az a valami lehet, amitől a test képes tartani magát, mozogni stb.

https://de.wikipedia.org/wiki/Körperspannung

http://symptomat.de/Körperspannung

Előre is köszönöm a segítséget.
István Takács
Hungarian translation:testtónus
Explanation:
A nyugvó izmokban levő feszültség a tónus. Tónusvesztés történik pl. elalváskor. Azt nem értem pontosan, hogy a trambulinra való hirtelen felugrás miképpen okoz(hat) tónusvesztést.
Selected response from:

Anna Maria Arzt
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5testfeszítés
Andras Szekany
4testtónus
Anna Maria Arzt


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
testfeszítés


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 252

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
testtónus


Explanation:
A nyugvó izmokban levő feszültség a tónus. Tónusvesztés történik pl. elalváskor. Azt nem értem pontosan, hogy a trambulinra való hirtelen felugrás miképpen okoz(hat) tónusvesztést.

Anna Maria Arzt
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20