KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Verzahnungseingriff

Hungarian translation: a fogak kapcsolódása


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Verzahnungseingriff
Hungarian translation:a fogak kapcsolódása
Entered by: HalmoforBT

13:42 Jul 5, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Verzahnungseingriff
...ein Anlagedruck (ca. 200 daN) die Schneckenwelle in den Verzahnungseingriff drückt.
Csaba Burillak
a fogazat/fogak kapcsolódása
Explanation:
Az adott szövegben jobb lenne igei megoldást alkalmazni:..., hogy a fogak kapcsolódjanak/amíg a fogak (nem) kapcsolódnak
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4befogás
Andras Szekany
3 +1a fogazat/fogak kapcsolódásaHalmoforBT


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
a fogazat/fogak kapcsolódása


Explanation:
Az adott szövegben jobb lenne igei megoldást alkalmazni:..., hogy a fogak kapcsolódjanak/amíg a fogak (nem) kapcsolódnak

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
24 mins
  -> köszönöm

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
befogás


Explanation:
fogaskerekes hajtás (egyáltalán a fogaskerekek) egyik jellemzője ~ milyen távol vannak egymástól a tengelyek (persze, nem ennyire egyszerű)

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 244