Diplomverwaltungswirt (FH)

Hungarian translation: közigazgatás-szervező

German term or phrase:Diplomverwaltungswirt (FH)
Hungarian translation:közigazgatás-szervező
Entered by: OrsolyaPeter

12:06 Jul 6, 2018
German to Hungarian translations [PRO]
Media / Multimedia
German term or phrase: Diplomverwaltungswirt (FH)
Kontext: es sind Angaben zu einer Person
Name
Diplomverwaltungswirt (FH)

Kontextus: egy személy nevét követi, státuszát leírandó
OrsolyaPeter
Romania
közigazgatás-szervező
Explanation:
Ez a szakképesítés nem mesterszintű, ahogy az a Wiki-ből (is) kiderül:
“ Einige Verwaltungshochschulen verleihen weiterhin den Grad Diplom-Verwaltungswirt (FH); an anderen schließt das Studium im Rahmen der Bologna-Reform mit einem Bachelor of Laws (LL.B.) oder Bachelor of Arts (B.A.) ab. Nicht konsekutive Master-Studiengänge (sogenannte weiterbildende Masterstudiengänge) können den akademischen Grad des Master of Public Administration (Master in öffentlicher Verwaltung) oder Master of Science vermitteln.“
https://de.wikipedia.org/wiki/Diplom-Verwaltungswirt_(FH)

Az alapképzésbeli megfelelője nálunk a közigazgatás-szervező.
„közigazgatás-szervező (Public Administration Manager)“
„-szakképzettség:
a) közigazgatás-szervező, általános igazgatási szakirányon;
b) közigazgatás-szervező, nemzetközi közigazgatási szakirányon;
c) közigazgatás-szervező, adóigazgatási szakirányon;
- szakképzettség angolul:
a) Public Administration Manager with Specialisation in General Administration;
b) Public Administration Manager with Specialisation in International Public Administration;
c) Public Administration Manager with Specialisation in Tax Administration.
https://www.felvi.hu/felveteli/szakok_kepzesek/szakleirasok/...
Mivel a Diplomverwaltungswirt (FH) nem mond semmit a szakirányról, holott vannak, a magyar megfelelőből is elhagyható sztem a szakirányra utalás.
Selected response from:

Ferenc BALAZS
Hungary
Grading comment
Hálás köszönetem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2közigazgatás-szervező
Ferenc BALAZS
3okleveles vagyonkezelő (VAP)
Anna Maria Arzt


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
okleveles vagyonkezelő (VAP)


Explanation:
.


    Reference: http://heller.uni-corvinus.hu/tiszteletbeli-tagjaink/
Anna Maria Arzt
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
közigazgatás-szervező


Explanation:
Ez a szakképesítés nem mesterszintű, ahogy az a Wiki-ből (is) kiderül:
“ Einige Verwaltungshochschulen verleihen weiterhin den Grad Diplom-Verwaltungswirt (FH); an anderen schließt das Studium im Rahmen der Bologna-Reform mit einem Bachelor of Laws (LL.B.) oder Bachelor of Arts (B.A.) ab. Nicht konsekutive Master-Studiengänge (sogenannte weiterbildende Masterstudiengänge) können den akademischen Grad des Master of Public Administration (Master in öffentlicher Verwaltung) oder Master of Science vermitteln.“
https://de.wikipedia.org/wiki/Diplom-Verwaltungswirt_(FH)

Az alapképzésbeli megfelelője nálunk a közigazgatás-szervező.
„közigazgatás-szervező (Public Administration Manager)“
„-szakképzettség:
a) közigazgatás-szervező, általános igazgatási szakirányon;
b) közigazgatás-szervező, nemzetközi közigazgatási szakirányon;
c) közigazgatás-szervező, adóigazgatási szakirányon;
- szakképzettség angolul:
a) Public Administration Manager with Specialisation in General Administration;
b) Public Administration Manager with Specialisation in International Public Administration;
c) Public Administration Manager with Specialisation in Tax Administration.
https://www.felvi.hu/felveteli/szakok_kepzesek/szakleirasok/...
Mivel a Diplomverwaltungswirt (FH) nem mond semmit a szakirányról, holott vannak, a magyar megfelelőből is elhagyható sztem a szakirányra utalás.


Ferenc BALAZS
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hálás köszönetem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Árpád Raczkó
57 mins

agree  Erzsébet Czopyk
10 hrs