KudoZ home » German to Hungarian » Other

Sicherheitsstandard

Hungarian translation: biztonsági/védelmi szabvány, szabványos biztonság/védelem


11:57 Jul 9, 2002
German to Hungarian translations [Non-PRO]
German term or phrase: Sicherheitsstandard
Ihre Daten werden mit Hilfe des modernen Sicherheitsstandards SSL verschlüsselt und an uns übermittelt.
Sveges Katalin
Hungarian translation:biztonsági/védelmi szabvány, szabványos biztonság/védelem
Explanation:
A fenti a szó szerinti fordítás. Itt:
Az Ön adatait a korszerű SSL védelem (adatvédelmi rendszer)kódolja és továbbítja (hozzánk).
Selected response from:

Anna Maria Arzt
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5biztonsági/védelmi szabvány, szabványos biztonság/védelemAnna Maria Arzt
4 +1biztonsági szabvány
Endre Both
4szabványos szintű biztonság (-nak megfelelő)
Andras Szekany


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
biztonsági/védelmi szabvány, szabványos biztonság/védelem


Explanation:
A fenti a szó szerinti fordítás. Itt:
Az Ön adatait a korszerű SSL védelem (adatvédelmi rendszer)kódolja és továbbítja (hozzánk).

Anna Maria Arzt
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 221

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
biztonsági szabvány


Explanation:
Legalábbis ez a "Sicherheitsstandard" fordítása, bár tudtommal az SSL maga nem egy szabvány, hanem egy biztonsági protokoll, ld.
http://home.datanet.hu/passage/fogalmak.htm


    Reference: http://www.inf.elte.hu/valerie/speci/smartcard/s15.txt
    Reference: http://www.ilab.sztaki.hu/~sztibor/szabvany/sld006.htm
Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 201

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: részben
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szabványos szintű biztonság (-nak megfelelő)


Explanation:
ez az átvitt értelem fordítása (értelemszerűen) :)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908