KudoZ home » German to Hungarian » Other

Geburtstage

Hungarian translation: születésnapok


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Geburtstage
Hungarian translation:születésnapok
Entered by: Mudi

09:11 Sep 16, 2001
German to Hungarian translations [Non-PRO]
German term or phrase: Geburtstage
Das ist ein Kalender für die Geburtstage deiner Freunde.
Franziska Strobel
születésnapok
Explanation:
Ez egy naptár, amibe bejegyezheted barátaid születésnapját.
Selected response from:

Mudi
Hungary
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2születésnapokMudi
5Ebbe a naptárba bejegyezheted a barátaid születésnapját!
Judit Babcsányi
5születésnapokqualtrans
5SzületésnapokBeáta Kiss
5Születésnapok
chemimedic
5Ez egy naptár, hogy feljegyezd barátaid születésnapjátzsozs
4születésnapjait
JózsefÁrpád Bende
4Születésnapok
cmc2002
4születésnapjait
JózsefÁrpád Bende


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
születésnapok


Explanation:
.

qualtrans
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Születésnapok


Explanation:
Ez egy naptár a barátai születésnapjairól

Beáta Kiss

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Születésnapok


Explanation:
Ez egy naptár a barátaid születésnapjára.

chemimedic
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
születésnapok


Explanation:
Ez egy naptár, amibe bejegyezheted barátaid születésnapját.

Mudi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  norka
13 hrs

agree  ZOLTÁN PARRAGH: EZ A LEGPONTOSABB!
135 days

3 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Születésnapok


Explanation:
Ez a barátaid születésnapjai számára egy naptár.

cmc2002
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Grading comment
Because of its exactly information
The asker has declined this answer
Comment: Because of its exactly information

8 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Ebbe a naptárba bejegyezheted a barátaid születésnapját!


Explanation:
Véleméynem szerint nem kell/szabad arra törekednünk, hogy a német hátravetett jelzőt ugyanolyan módon fordítsuk magyarra, mert ez nem felel meg a magyar nyelvérzéknek.

Judit Babcsányi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Zita 7: Szerintem viszont ez a fordítás nem fedi az eredeti jelentést teljes mértékben.
31 days

8 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
születésnapjait


Explanation:
Ez egy, a barátaid születésnapjait tartalmazó naptár

JózsefÁrpád Bende

8 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
születésnapjait


Explanation:
Ez egy, a barátaid születésnapjait tartalmazó naptár

JózsefÁrpád Bende

22 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Ez egy naptár, hogy feljegyezd barátaid születésnapját


Explanation:
nincs

zsozs
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 12