KudoZ home » German to Hungarian » Other

Höhenmessgerät mit Protokolldrucker

Hungarian translation: jegyzökönyv nyomtató


11:42 Dec 1, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Other
German term or phrase: Höhenmessgerät mit Protokolldrucker
A Protokolldrucker érdekelne.
Mónika Farkas
Hungarian translation:jegyzökönyv nyomtató
Explanation:
Magasságmérö jegyzökönyv( napló )nyomtatóval. Bocs a rövid ékezetek miatt.
Selected response from:

Rita Banati
Austria
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4jegyzökönyv nyomtató
Rita Banati
3Magasságmérő készülék beépített nyomtatóval
MARIA LEIDAL KOVACS


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
Höhenmessgerät mit Protokolldrucker
jegyzökönyv nyomtató


Explanation:
Magasságmérö jegyzökönyv( napló )nyomtatóval. Bocs a rövid ékezetek miatt.

Rita Banati
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Mondják protokollnyomtatónak is, de így magyaros. Én esetleg kötõjelet tennék a két szó közé, de ebben nem vagyok biztos.
24 mins

agree  xxxHungi
2 hrs

agree  ValtBt
18 hrs

agree  T. Czibulyás
2 days7 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Höhenmessgerät mit Protokolldrucker
Magasságmérő készülék beépített nyomtatóval


Explanation:
Magasságmérő készülék beépített nyomtatóval, mert magyarul az hogy jegyzőkönyv-nyomtató, egy kicsit furcsán hangzik szerintem. Sok ilyen készülék van már manapság, de az a kis blokk amit ezek kinyomtatnak, csak a mérésre vonatkozó pontos adatokat tartalmazza. A magyar jegyzőkönyv fogalom azért ennél sokkal hivatalosabb.


    Reference: http://www.rapas.hu/safety/id93.htm
    Reference: http://www.labor.hu/cegek/s-membran/s-membran6.htm
MARIA LEIDAL KOVACS
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian