KudoZ home » German to Hungarian » Sports / Fitness / Recreation

Torsionstest

Hungarian translation: torziós vizsgálat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Torsionstest
Hungarian translation:torziós vizsgálat
Entered by: Monika Nospak

13:00 Oct 24, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / síkötések
German term or phrase: Torsionstest
A síkötés karbantartásáról, ellenörzéséröl van szó.

Die Überprüfungsanforderungen können einen mechanischen Torsionstest beinhalten.

Egyszerüen csak torziós teszt lenne???

Köszi!
Monika Nospak
igen, de
Explanation:
Ha magyarul akarjuk mondani, akkor "csavaróvizsgálat".
Lásd: szft.elte.hu/~gubicza/szilfizjegyzet/mechanikai_tulajdonsagok_ea.pdf
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4igen, deHalmoforBT
3mechanikus (torziós) kötésteszt
Erzsébet Czopyk


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
igen, de


Explanation:
Ha magyarul akarjuk mondani, akkor "csavaróvizsgálat".
Lásd: szft.elte.hu/~gubicza/szilfizjegyzet/mechanikai_tulajdonsagok_ea.pdf

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Köszönöm!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mechanikus (torziós) kötésteszt


Explanation:
Felhívtam neked az Alpesi síboltot, ők se mondtak jobbat !!!

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andras Szekany: a teszt magyarul "próba"? ... ? és ugye a kézimunkázók mind síkötéssel is foglalkoznak - nyilván. Kötés, horgolás. a test meg teszt az igazi ... nesze neked magyar nyelv
35 mins
  -> András, azért nem akartam próbát írni, mert a kötéspróba a kézimunkázóknál elfogadott műszó, amely a nagy ruhadarabok elkészítése előtti 10x10 cm-es munkadarab neve.