KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Planetenverstellgetriebemotor

Hungarian translation: bolygókerekes hajtómű motor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Planetenverstellgetriebemotor
Hungarian translation:bolygókerekes hajtómű motor

18:27 Jan 3, 2002
German to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Planetenverstellgetriebemotor
Betriebs- und Wartungsanleitung
Terhes, Andrs
bolygókerekes állítható sebességű hajtóműves motor
Explanation:
ennyi
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm szépen!

Üdvözlettel,

Terhes András
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bolygókerekes állítható sebességű hajtóműves motorAndras Szekany
5bolygó /keverő/ szabályozó, meghajtó motorja


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bolygó /keverő/ szabályozó, meghajtó motorja


Explanation:
Feltehetően nem a csillagokat kívánják
megfelelő útra igazítani.


    Reference: http://gadorjan@freestart.hu

Native speaker of:

1 day 14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bolygókerekes állítható sebességű hajtóműves motor


Explanation:
ennyi

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 912
Grading comment
Köszönöm szépen!

Üdvözlettel,

Terhes András