KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Speichertopf

Hungarian translation: összefolyó mélyedés


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Speichertopf
Hungarian translation:összefolyó mélyedés
Entered by: Sándor Sárecz

14:39 Mar 29, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Speichertopf
Bei schraeg abgestelltem Fahrzeug und geringer Kraftstoffmenge im Tank kommt nicht ausreichend Kraftstoff in den Speichertopf.
A kérdésem mi ennek a szónak a szakszerű magyar megfelelője
Sándor Sárecz
Hungary
összefolyó
Explanation:
a fentebbi kolléga okfejtése az üzemanyagcsőről, stb. ok, ez tényleg egy kisebb, alsó dudor a tankon
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Nagyon köszönöm. Bár Satisfact magyarázata is megvilágította miről van szó, a szövegben lévő többszöri előforduláshoz mint fordítás András javaslata illett jobban, ezért mivelsajnos nem lehet kétfelé pontot adni, neki adtam. Az egyedi szóhasználat minősítéssel egyébként maximálisan egyetértek. Egyre többször tapasztalok hasonlót nemcsak a saját praxisomban. de mások KudoZ kérdései között is.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5"a kifolyócsőhöz"
Satisfact
4összefolyó
Andras Szekany


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
"a kifolyócsőhöz"


Explanation:
Ha a járművet nem vizszintesen állítják le, és csak csekély mennyiségű üzemanyag van a tartályban, nem jut elegendő üzemanyag a befecskendező-/üzemanyag-szivattyúhoz.

Ez németül is egyedi szóhasználat. Az üzemanyagtartály alján lévő kiöblösödést jelöli vele, ahonnan a kifolyócső indul az üzemanyag-szivattyúhoz.


Satisfact
Hungary
PRO pts in pair: 23

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
összefolyó


Explanation:
a fentebbi kolléga okfejtése az üzemanyagcsőről, stb. ok, ez tényleg egy kisebb, alsó dudor a tankon

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908
Grading comment
Nagyon köszönöm. Bár Satisfact magyarázata is megvilágította miről van szó, a szövegben lévő többszöri előforduláshoz mint fordítás András javaslata illett jobban, ezért mivelsajnos nem lehet kétfelé pontot adni, neki adtam. Az egyedi szóhasználat minősítéssel egyébként maximálisan egyetértek. Egyre többször tapasztalok hasonlót nemcsak a saját praxisomban. de mások KudoZ kérdései között is.