KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Porenbeton

Hungarian translation: gázbeton


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Porenbeton
Hungarian translation:gázbeton
Entered by: Eva Blanar

18:12 Dec 11, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Porenbeton
angolul tudom (gas concrete), de magyarul?
Eva Blanar
Hungary
gázbeton
Explanation:
:-)
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
megnéztem az Ytong honlapját (ők találták fel) és ők ezt használják - de azért köszönöm mindenkinek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2porozus beton
Laszlo David
4sejtbetonxxxHungi
3gázbeton
Andras Szekany


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
porozus beton


Explanation:
Amit termeszetes uton allitanak elo, nem zomitik vibracioval

Laszlo David
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rekka
1 hr

agree  Meturgan
2 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gázbeton


Explanation:
:-)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 912
Grading comment
megnéztem az Ytong honlapját (ők találták fel) és ők ezt használják - de azért köszönöm mindenkinek!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sejtbeton


Explanation:
Német-magyar műszaki szótár.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 786