Spreizfahrwerk

Latvian translation: ratiņi ar pretkustības mehānismu

German term or phrase:Spreizfahrwerk
Latvian translation:ratiņi ar pretkustības mehānismu
Entered by: Biruta MARKO

11:50 Feb 23, 2018
German to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / kustību treneris
German term or phrase: Spreizfahrwerk
Ein Spreizfahrwerk und eine gasfederunterstützte stufenlose Höhenverstellung vereinfachen die Anpassung an Betten und Liegen.
Biruta MARKO
ratiņi ar pretkustības mehānismu
Explanation:
Izskatās, ka tas ir ratiņu mehānisms, kas, izplešot fiksācijas balstus (Spreiz-izplest, paplašināt), bloķē kustību.
Nolūks ir nepieļaut tiem izkustēties
Ratiņi ar fiksācijas balstu mehānismu vai pretkustības, vai kustību bloķējošu mehānismu, kā nu var labāk pielāgot.
Gluži bemzes tās nav, taču, izplešot bloķējošus balstus saskares vietā ar pamatu, tālāka pārvietošanās vai izkustēšanās nav iepējama.
Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ratiņi ar pretkustības mehānismu
Inese Poga-Smith
3ratiņi ar izvēršamiem balstiem
Kaspars Gasuns


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ratiņi ar izvēršamiem balstiem


Explanation:
Šis gan ir tuvāk terminam-definīcijai, bet tik smuki kā vāciešiem ar viņu salikteņiem jebkurā gadījumā nesanāks. Šīs ir tīri manis izfantazētas versijas. Varbūt ir standarta termins latviski, bet neizdevās atrast.

Īsāka versija varētu būt:
regulējama atbalsta ratiņi

Vēl garāka:
ratiņi ar regulējamu balstu izvērsumu

No attēliem un citiem resursiem internetā izriet, ka galvenā raksturīgā īpatnība ir iespēja izvērst ratiņu apakšā esošās "kājas", lai tos padarītu stabilākus.


    https://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=712357
    https://www.google.lv/search?q=Spreizfahrwerk&client=firefox-b-ab&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjemJHd_bvZAhXH_iwKHR9LDCUQ_AUIC
Kaspars Gasuns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ratiņi ar pretkustības mehānismu


Explanation:
Izskatās, ka tas ir ratiņu mehānisms, kas, izplešot fiksācijas balstus (Spreiz-izplest, paplašināt), bloķē kustību.
Nolūks ir nepieļaut tiem izkustēties
Ratiņi ar fiksācijas balstu mehānismu vai pretkustības, vai kustību bloķējošu mehānismu, kā nu var labāk pielāgot.
Gluži bemzes tās nav, taču, izplešot bloķējošus balstus saskares vietā ar pamatu, tālāka pārvietošanās vai izkustēšanās nav iepējama.

Inese Poga-Smith
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4