KudoZ home » German to Norwegian » Other

Abschaltelektronik

Norwegian translation: elektronisk avstenging


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abschaltelektronik
Norwegian translation:elektronisk avstenging
Entered by: Sigrid Thorbjørnsrud

11:30 Nov 11, 2008
German to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
German term or phrase: Abschaltelektronik
Eine Maschine mit Abschaltelektronik.

Jeg forstår hva det betyr, men finner ikke et godt, norsk ord. Er det noen som kan hjelpe?
Sigrid Thorbjørnsrud
elektronisk avstenging
Explanation:
Avstengingselektronikk blir liksom litt i germanskeste laget...
Selected response from:

Per Bergvall
Norway
Grading comment
Takk for hjelpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4elektronisk avstenging
Per Bergvall
3elektronisk utkobling
NO-EN-DE


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elektronisk avstenging


Explanation:
Avstengingselektronikk blir liksom litt i germanskeste laget...

Per Bergvall
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Takk for hjelpen.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
elektronisk utkobling


Explanation:
Et annet forslag... :o)

NO-EN-DE
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian