KudoZ home » German to Polish » Accounting

skrót "Ab.-Nr"

Polish translation: nr potwierdzenia przyjęcia zlecenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:skrót "Ab.-Nr"
Polish translation:nr potwierdzenia przyjęcia zlecenia
Entered by: xxxBasia Witek

11:05 Sep 21, 2007
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Accounting / Rechnung
German term or phrase: skrót "Ab.-Nr"
Skrot ten wystepuje w rachunku rozliczenia godzin pracy przy naprawie urzadzenia po nazwie firmy, adresie, dacie, nazwie projektu itp. Patrz ponizej:
Firma:
Anschrift:
zustaendig:
Projekt:
Kom.-Nr:
Masch.-Nr:
Ab.-Nr:
xxxBasia Witek
nr potwierdzenia przyjęcia zlecenia
Explanation:
Auftragsbestaetigung-Nr.
firma ktora przyjela zlecenie naprawy maszyny, wysyla potwierdzenie warunków naprawy i nadaje mu swoj numer
Selected response from:

Kinzer
Grading comment
Dziekuje za potwierdzenie:))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nr potwierdzenia przyjęcia zleceniaKinzer
2Abrechnungsnummer numer rozliczeniaFiolka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Abrechnungsnummer numer rozliczenia


Explanation:
propozycja
ale trudno tak bez zobaczenia dokumentu

Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nr potwierdzenia przyjęcia zlecenia


Explanation:
Auftragsbestaetigung-Nr.
firma ktora przyjela zlecenie naprawy maszyny, wysyla potwierdzenie warunków naprawy i nadaje mu swoj numer


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=Ab.Nr+Auftragsbest%C3%A4...
Kinzer
PRO pts in category: 7
Grading comment
Dziekuje za potwierdzenie:))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Prasalski
3 hrs