KudoZ home » German to Polish » Advertising / Public Relations

Media-Einkauf

Polish translation: planowanie i zakup mediów


11:47 May 23, 2005
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
German term or phrase: Media-Einkauf
Media - Agenturvertrag

Der Auftraggeber beauftragt die Agentur im Rahmen der klassischen Offline-Medien inkl. Fachmedien und Sonderwerbeformen mit der Media - Beratung, Media - Planung, dem Media-Einkauf und der Media-Abwiclung für die Marke XXXX des Auftraggebers, die in der BRD zunächst im Zeitraum vom.... bis .... beworben werden soll


zakup mediów dos³ownie, ale nie chodzi przecie¿ o wodê, pr¹d, gaz :)
Tradeusz
Polish translation:planowanie i zakup mediów
Explanation:
Łącznie z poprzednim terminem. To po prostu mantra z ofert agencji reklamowych, luknij do gugla.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
a jednak nie należy wydziwiać :) Dziękuję !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1planowanie i zakup mediów
Andrzej Lejman
3 +1zakup nosnikow reklamowychGrzegorz Cygan


Discussion entries: 1





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zakup nosnikow reklamowych


Explanation:
"Medien" - tutaj raczej: "nosniki reklamowe"


    Reference: http://www.brief.pl/sprzedaz_i_marketing,artykul,cs,1958.htm...
    Reference: http://www.selektiv-media.de/index.html
Grzegorz Cygan
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  romsz
22 mins

neutral  Andrzej Lejman: "noœniki" mamy w przypadku reklamy zewnêtrznej; tu po prostu zakup mediów
48 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
planowanie i zakup mediów


Explanation:
Łącznie z poprzednim terminem. To po prostu mantra z ofert agencji reklamowych, luknij do gugla.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40
Grading comment
a jednak nie należy wydziwiać :) Dziękuję !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik: Tak!: http://www.google.pl/search?hl=pl&q="zakup mediów"&btnG=Szuk...
4 hrs