KudoZ home » German to Polish » Agriculture

Durchtrieb der Gelenkwelle

Polish translation: wyprowadzenie WOM do wału przegubowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Durchtrieb der Gelenkwelle
Polish translation:wyprowadzenie WOM do wału przegubowego
Entered by: iwona zzz

21:06 Feb 21, 2012
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / landwirtschaftliche Maschinen
German term or phrase: Durchtrieb der Gelenkwelle
Durchtrieb der Gelenkwelle
Der Durchtrieb ist mit zwei Lagern ausgestattet.
Einmal täglich mit 1 – 2 Stößen aus der Fettpresse schmieren.
iwona zzz
wyprowadzenie WOM do wału przegubowego
Explanation:
wyprowadzenie WOM do wału przegubowego


--------------------------------------------------
Note added at 16 Stunden (2012-02-22 13:21:37 GMT)
--------------------------------------------------

Wałem przegubowo-teleskopowym łączy się WOM (wał odbioru mocy) ciągnika z napędzanym i holowanym urządzeniem, np. opryskiwaczem. Zapytane wyrażenie odnosi się do miejsca wyprowadzenia WOM z ciągnika, które to miejsce (a właściwie jego łożyska) regularnie musi być smarowane.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wał_odbioru_mocy

http://www.google.de/#sclient=psy-ab&hl=de&source=hp&q=wypro...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Bardzo dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyprowadzenie WOM do wału przegubowego
Crannmer
2wał przelotowy przegubowy
Dariusz Rabus


Discussion entries: 1





  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wał przelotowy przegubowy


Explanation:
Jak podwójnie ułożyskowany to wał. Z pewnością przegubowy, ale ten Durchtrieb ...

Znalazłem coś takiego:
http://pomot.pl/older/poliester.html

gdzie taki wał występuje.

Dariusz Rabus
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyprowadzenie WOM do wału przegubowego


Explanation:
wyprowadzenie WOM do wału przegubowego


--------------------------------------------------
Note added at 16 Stunden (2012-02-22 13:21:37 GMT)
--------------------------------------------------

Wałem przegubowo-teleskopowym łączy się WOM (wał odbioru mocy) ciągnika z napędzanym i holowanym urządzeniem, np. opryskiwaczem. Zapytane wyrażenie odnosi się do miejsca wyprowadzenia WOM z ciągnika, które to miejsce (a właściwie jego łożyska) regularnie musi być smarowane.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wał_odbioru_mocy

http://www.google.de/#sclient=psy-ab&hl=de&source=hp&q=wypro...

Crannmer
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bardzo dziękuję :-)