KudoZ home » German to Polish » Art, Arts & Crafts, Painting

blau-chrom.

Polish translation: niebieski chromowany


06:04 Sep 6, 2006
German to Polish translations [PRO]
Art, Arts & Crafts, Painting / kolor
German term or phrase: blau-chrom.
kolor
Mariusz Wstawski
Germany
Polish translation:niebieski chromowany
Explanation:
chyba nic innego lepszego tu nie pasuje...
Selected response from:

Monika Zielinska
Poland
Grading comment
dziękuję za pomoc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3niebieski (albo: błękitny)/chromowany
Andrzej Mierzejewski
3niebieski chromowany
Monika Zielinska


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niebieski chromowany


Explanation:
chyba nic innego lepszego tu nie pasuje...


    Reference: http://www.fuellhalter.de/shop/fuellhalter/mode/list/rn/46/c...
Monika Zielinska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3
Grading comment
dziękuję za pomoc

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niebieski (albo: błękitny)/chromowany


Explanation:
możliwe, że chodzi o przedmioty dwubarwne, jak pióra i długopisy w linku podanym przez Mzetkę. Wtedy niebieski albo błękitny dotyczy elementów z tworzywa (plastikowych), a chrom to jest kolor (a raczej wykończenie, powłoka) elementów metalowych.

Z drugiej strony jest możliwe, że wymyślono wykończenie chromem na niebiesko - lecz czegoś takiego chyba jeszcze nie widziałem.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 9