KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Radversatz

Polish translation: kąt nierównoległości osi kół

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Radversatz
Polish translation:kąt nierównoległości osi kół
Entered by: cynkol

00:48 Oct 27, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Radversatz
kontekst: kontrola/ badanie zbie¿noœci kó³ w samochodzie
cynkol
Poland
kat nierownoleglosci osi kol
Explanation:
KĄT NIERÓWNOLEGŁOŚCI OSI KÓŁ, to kąt pomiędzy prostą przechodzącą przez oś przednią pojazdu a prostą prostopadłą do osi geometrycznej jazdy

http://www.precyzja.pl/?l=pl&lv=daa

R. ist der Winkel, um den ein Vorderrad gegenüber dem anderen nach Vorne bzw. hinten versetzt ist.

http://www.cobra-roadster.com/ac427de/html/body_fahrwerk.htm...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kat nierownoleglosci osi kol
Crannmer
4przesunięcie koła
Grażyna Lesińska


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przesunięcie koła


Explanation:
Radversatz=Radversetzung -6-języczny Słownik samochodowy

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 0 min (2005-10-27 05:48:53 GMT)
--------------------------------------------------

eng. : wheel off-set, fr. : deport de roue

Grażyna Lesińska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kat nierownoleglosci osi kol


Explanation:
KĄT NIERÓWNOLEGŁOŚCI OSI KÓŁ, to kąt pomiędzy prostą przechodzącą przez oś przednią pojazdu a prostą prostopadłą do osi geometrycznej jazdy

http://www.precyzja.pl/?l=pl&lv=daa

R. ist der Winkel, um den ein Vorderrad gegenüber dem anderen nach Vorne bzw. hinten versetzt ist.

http://www.cobra-roadster.com/ac427de/html/body_fahrwerk.htm...


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2208
Grading comment
Dzięki!