KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

schleifen

Polish translation: ze ¶lizgajacym się sprzęgłem


12:22 Feb 16, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: schleifen
Niemals das Fahrzeug mit schleifender Kupplung „am Berg halten“.
Nur im niedrigsten Gang rangieren, dabei die Kupplung möglichst wenig schleifen lassen.
btweng2
Poland
Polish translation:ze ¶lizgajacym się sprzęgłem
Explanation:
HTH
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ze ¶lizgajacym się sprzęgłem
Andrzej Lejman
4na polsprzegle
Crannmer


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ze ¶lizgajacym się sprzęgłem


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 173

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick
6 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
na polsprzegle


Explanation:
(trzymac samochod) na polsprzegle
trzymac samochod sprzeglem na podjezdzie

"ze slizgajacym sie sprzeglem" to opis mankamentu technicznego samochodu.



--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2006-02-16 20:04:58 GMT)
--------------------------------------------------

Nie mam obowiazku trzymania nogi na hamulcu na swiatlach (jak jest ciemno i noc zastała Smile trzymam go na polsprzegle abym sie nie stoczyl ja jest z gorki to wtedy trzymam na hamulcu bo recznego nie chce mi sie zaciagac :)

http://www.prawojazdy.com.pl/forum/viewtopic.php?p=13232&sid...


--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2006-02-16 20:09:00 GMT)
--------------------------------------------------

Opis zachowania powyzej to oczywiscie przyklad cwiercinteligenta za kierowniaca.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: na pó³sprzêgle mo¿na jechaæ, ale raczej nie zatrzymywaæ siê.
2 mins
  -> Polsprzeglo obejmuje predkosci od 0 km/h do predkosci zupelnego zwarcia sprzegla na danym biegu i obrotach.