umsatzsteuerausweisbar

Polish translation: wykazany/osobno wypisany podatek VAT

German to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / umowa KS
German term or phrase: umsatzsteuerausweisbar
w umowie KS auta. Dziwne - bo jest razem z paragrafem 25
jezabel1
Polish translation:wykazany/osobno wypisany podatek VAT
Explanation:
Aby przedsiębiorca, który odprowadza VAT (Umsatzsteuer=Mehrwertsteuer/MwSt.) mógł żądać zwrotu podatku VAT od urzędu skarbowego, musi być ten podatek na rachunku/fakturze osobno wypisany tzn.:

netto
VAT (MwSt.)
---------------
brutto
Selected response from:

Versicherung
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wykazany/osobno wypisany podatek VAT
Versicherung
3z wyszczególnieniem podatku od towarów i usług
Jerzy Adamik


Discussion entries: 1





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
z wyszczególnieniem podatku od towarów i usług


Explanation:
--

Jerzy Adamik
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

1 day 37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wykazany/osobno wypisany podatek VAT


Explanation:
Aby przedsiębiorca, który odprowadza VAT (Umsatzsteuer=Mehrwertsteuer/MwSt.) mógł żądać zwrotu podatku VAT od urzędu skarbowego, musi być ten podatek na rachunku/fakturze osobno wypisany tzn.:

netto
VAT (MwSt.)
---------------
brutto

Versicherung
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish