KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Radmitter mit Druckteller

Polish translation: tu: nakrętka z ruchomą podkładką


09:32 Aug 23, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / zakładanie koła stalowego
German term or phrase: Radmitter mit Druckteller
- Rad aufsetzen:
Vor Aufsetzen des Rades Anlageflächen der Radnabe, Bremstrommel, Felge und Radmuttern von Rost und Verschmutzung reinigen.
Um das "Festfressen" der Radmuttern zu vermeiden, Bolzengewinde mit etwas Graphitsalbe versehen.
Bei Radmuttern mit Druckteller die Reibefläche zwischen Druckteller und Radmutter leicht einölen.
remir
Polish translation:tu: nakrętka z ruchomą podkładką
Explanation:
nakrętka z ruchomą podkładką

Nawet, jeśli w normie jest nazwana nieco inaczej.

http://hexagon.win.pl/oferta/74361-nakretka-ruchoma-podkladk...

http://www.srubex.slupsk.pl/?dzial=sruby

--------------------------------------------------
Note added at 41 Min. (2010-08-23 10:14:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.de/#hl=de&q=Nakrętka do kół z ruchomą podk...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
wybrałem Twoją odpowiedź, ze względu na tradycyjne już duze zaufanie. Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tu: nakrętka z ruchomą podkładką
Crannmer
3nakrętka z podkładką talerzowąTamod


Discussion entries: 4





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Radmutter mit Druckteller
nakrętka z podkładką talerzową


Explanation:
nakrętka (sześciokątna) z podkładką talerzową

Tamod
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Radmutter mit Druckteller
tu: nakrętka z ruchomą podkładką


Explanation:
nakrętka z ruchomą podkładką

Nawet, jeśli w normie jest nazwana nieco inaczej.

http://hexagon.win.pl/oferta/74361-nakretka-ruchoma-podkladk...

http://www.srubex.slupsk.pl/?dzial=sruby

--------------------------------------------------
Note added at 41 Min. (2010-08-23 10:14:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.de/#hl=de&q=Nakrętka do kół z ruchomą podk...


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204
Grading comment
wybrałem Twoją odpowiedź, ze względu na tradycyjne już duze zaufanie. Dzięki