KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Silentlagerhalter

Polish translation: podpora zawieszenia tłumika


04:54 Aug 24, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / układ wydachowy
German term or phrase: Silentlagerhalter
zapewne jest to zamocowanie jakiegoś łozyska, ale nie potrafię oddać w PL tej dziwnej nazwy: Silentlager
ilustracja element nr 6
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01a165b9299b623c.html
remir
Polish translation:podpora zawieszenia tłumika
Explanation:
Tak bym to ujął, żeby było poprawne techniczne sformułowanie, a nie żargon warsztatowy.
Podpora 6 jest podporą, a nie uchwytem - bo podpiera, a nie obejmuje.
Tuleja gumowa 5 jest elementem amortyzującym, dlatego w oryginalnej nazwie jest "silent" z angielska.
Część nr 1 jest tłumikiem, a nie wahaczem.



--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2010-08-24 12:43:52 GMT)
--------------------------------------------------

Bo jestem inżynierem, a nie filologiem - bez obrazy dla filologów.
Polska język - mnóstwo trudna język, szczególnie, gdy należy coś nazwać tak, żeby nie było pytań w rodzaju: ale o co właściwie chodzi? - na przykład w spisie cześci na rysunku technicznym ;-)

A poważnie: obejma to jest coś, co obejmuje inny przedmiot. Podpora to jest coś, na czym ten inny przedmiot leży.


Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dzięki za uzasadnienie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1podpora zawieszenia tłumika
Andrzej Mierzejewski
4uchwyt silentbloku (wahacza)
nikodem


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uchwyt silentbloku (wahacza)


Explanation:
Tak to sie chyba po polsku (?) nazywa.


    Reference: http://www.wiromex.pl/c/81/czesci-nowe/zawieszenie/silentblo...
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podpora zawieszenia tłumika


Explanation:
Tak bym to ujął, żeby było poprawne techniczne sformułowanie, a nie żargon warsztatowy.
Podpora 6 jest podporą, a nie uchwytem - bo podpiera, a nie obejmuje.
Tuleja gumowa 5 jest elementem amortyzującym, dlatego w oryginalnej nazwie jest "silent" z angielska.
Część nr 1 jest tłumikiem, a nie wahaczem.



--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2010-08-24 12:43:52 GMT)
--------------------------------------------------

Bo jestem inżynierem, a nie filologiem - bez obrazy dla filologów.
Polska język - mnóstwo trudna język, szczególnie, gdy należy coś nazwać tak, żeby nie było pytań w rodzaju: ale o co właściwie chodzi? - na przykład w spisie cześci na rysunku technicznym ;-)

A poważnie: obejma to jest coś, co obejmuje inny przedmiot. Podpora to jest coś, na czym ten inny przedmiot leży.




Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 149
Grading comment
dzięki za uzasadnienie
Notes to answerer
Asker: dziękuję za uścisnie, ale przekornie spytam jeszcze do "Halter": Jak takim precyzyjnym Niemcom może być obojetne nazywanie wspornika i uchwytu jednym określeniem "Halter", a dla Ciebie jest to tak istotne


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Palka
7 hrs
  -> :-)